![]() |
gev0el erna
Als ik verderga met mijn vriendje, v0el ik me erna z0 raar en vreemd,, als hij me heeft gevingerd//gebeft,, wat kan ik hier tegend0en ? hebben meer dat ?? K0esj*
|
Ik voel (met normale en leesbare o) me ook wel eens raar en vreemd. Is niets vreemds aan, iedereen heeft wel eens een slechte dag, hoeft m'n vriend me niet voor te beffen of vingeren (daar krijg ik juist een hele goede dag van :D). Kan hier weinig uit wijsmaken.
Kan je iets meer vertellen over wat het probleem precies is? |
Als je een raar gevoel krijgt na het vingeren en beffen ben je er denk ik nog niet helemaal klaar voor...:s
Moet die 0 nou?:s:| |
z0rgen dat je niet meer verder gaat, en pas als je eraan t0e bent, weer eens wat experimenteren...
|
Citaat:
|
|-|3 0w|\|z _|00
Maarja, wat die anderen zeiden... |
AAARGH! kappen met die 0....
:evil: :mad: :rolleyes: :nono: ontopic: hoe bedoel je je voelt je vreemd erna? voel je je slecht door de sex? misschien heb je meer dingen in je hoofd? of vind je het vreemd dat je zo met sex bezig bent geweest? heb ik wel eens, benk ubergeil, sex gehad en daarna heb ik echt zoiets van: waardoor was ik zo geobsedeerd? maar als je niet een beetje uitlegt hoe en wat precies je voelt, lukt het ons natuurlijk niet je een goed en passend advies te geven... |
misschien is ze wel klaargekomen? :s
|
Citaat:
|
:d
|
Citaat:
geen idee waar je het over hebt, ik voel me eigenlijk alleen maar goed na seksuele handelingen :cool: |
liefiej: je zal toch echt wat duidelijker moeten zijn, wat bedoel je precies?
|
Als je je eraan irriteerd ( dii 0 ) reageer dan gewoon niet, maar okee ik zal 't wel laten.
Ik bedoel gewoon dat ik me erna gewoon vreemd voel, raar tegenover hem, op dat moment heb ik er helemaal zin in, maar erna dan schaam ik me een soort van. Snap ? |
juah ik snap het wel.. ik had het ook en dat betekend dat je er gewoon nog niet helemaal klaar voor bent..
gewoon w8ten.. |
Jaa daar zat ik zelf ook al aan te denken, maar hoe vertel ik het hem dan, want we zijn al vet vaak verdergegaan en ik heb er nooit wat over gezegt.
|
Citaat:
|
Citaat:
O.i.d. Want idd, ik denk ook dat je er nog niet helemaal klaar voor bent. |
dankje,,
|
hoe raar en vreemd? dit is een beetje te vaag hoe je heb beschrijft...
voel je je vies, naar, verdrietig of juist gelukkig, ontspannen etc?!?! |
Citaat:
|
komt door die vaginale scheetjes van je.. :rolleyes:
|
Citaat:
|
hey, ik probeer serieus de oorsprong van haar probleem te zoeken
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:22. |