![]() |
xtc.....welke soorten zijn dr op de markt???
wat zijn de namen van xtc pillen....
t zijn dr zo veel ik wil weten hoeveel soorten er in omloop zijn.... kunnen jullie me helpen?? :confused: |
*zoekt*
http://www.erowid.org/chemicals/mdma...l_collage1.jpg gotta slik them all :p even nog een leuk linkje: nog meer plaatjes |
kheb gehad;
puma mercedes een ondefineerbaar plaatje van een vrouw me iets op de hoofd (een mand ofzo), die hebben we maar chiquita genoemd en een X ach tja, het gaat er ook niet om wat op de buitenkant staat, dat geeft geen enkele garantie van wat er in zit puma en chiquita komen van hetzelfde lab, maar hebben een totaal andere werking, maar de mercedes vond ik op puma lijken |
dr zijn 100en verschillende logos te bedenken maar dat zegt natuurlijk helemaal niks over de pil zelf.
Roze mercedesen zijn erg hip de laatste tijd |
teveel om te onthouden, maar geen pillen meer voor mij, mdma puur all the way ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
maar je kunt het zo gek niet verzinnen of er is een pil van en dan heb je er nog niks aan. want tegenwoordig zijn er wel 30 producties met hetzelfde logo |
|
xtc in pilvorm? Hebben ze dat tegenwoordig ook al?
|
Zeehond, je begint danig vervelend te worden. Verder neem ik deze ts niet serieus en blijft het gewoon een vage vraag. Wat heb je eraan? Zelfde als hoeveel soorten sigaretten enz, er zijn plaatselijke soorten en er zijn wereldwijde soorten, maar nog steeds zegt het uiterlijk niets over de werking van de pil.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:03. |