![]() |
knoopje leggen...
ik weet niet waar ik dit moet posten, maar lifestyle lijkt me het beste
toen ik aan zee was heb ik een leuk soort schelpje gevonden, nou had ik een koordje gekocht van 1m lang en dat erdoor gedaan... maar ... ik zou graag zo een knoopje willen leggen , ik zal even proberen uit te leggen hoe dat knoopje (s) uitziet knoopje(s): het zijn eigenlijk 2 knoopjes in je kettingkje en wanneer je ze naar elkaar toeschuift wordt je kettingkje groter en wanneer je ze van elkaar wegschuift wordt het kettingkje kleiner zo moet je niet altijd weer een knoopje leggen maar kan iemand me uitleggen hoe ik zo een knoopje maak???? aub |
:D (y)
|
|
Gewoon knoopjes leggen is echt niet hip hoor! Je moet het touwtje eerst sc00bid00en :nono:
|
Citaat:
maar toch gefeliciteerd :P ontopic: je knoopt het ene uiteinde aan de ene kant en het andere uiteinde knoop je aan het uiteinde die je net vastgeknoopt hebt |
Gewoon 2 fantasieknopen, maar niet aan elkaar vast :)
|
|
zal ik dan ff de enige zijn die serieus reageert? :p
je knoopt het ene uiteinde om het andere heen, en het andere uiteinde om het ene. gewoon met een normaal knoopje. (ziet er niet fantastisch mooi uit maar t valt niet zo heel erg op. (heb t zelf ook). dus niet 2 uiteindes knopen, gewoon de ene om de andere heen. (niet echt makkelijk om uit te leggen merk ik nu) |
^
Klopt, net uitgeprobeerd!(y) |
Citaat:
|
vraag is beantwoord & ik denk niet dat hier verder veel serieuze reactie's op komen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:25. |