![]() |
Regelrechte ramp
je bent uitgesloten voor het 2e jaar... je hebt je havo certificaat niet je hebt mavo voor info kunde... en je bent te vroeg op vakantie gegaan zonder toestemming(had ik wel gevraagd) en gekregen van me mentrix
me coordinator belde ennuh ik kan dus niet naar 2havo... Sorry maar dit is toch echt absurd? kan dit eigenlijk wel??? Mail me alstublieft... Danilolai_114@hotmail.com |
Citaat:
Maar wat is een havo certificaat en wat is mavo voor info kunde? Het is tegenwoordig toch vmbo? :| (vraag waar je het antwoord al op weet) |
aanklagen
|
Citaat:
En ik meen dit serieus, alleen natuurlijk als het onterscht is. Maar geef eerst maar antwoord op mijn eerste post. |
Citaat:
|
ow uhmm sorry
met info kunde bedoelde ik informatie kunde en daar ben ik niet voor geslaagd op havo gebied terwijl ik op al me andere cijfers wel havo kan doen toch blijf ik het raar vinden |
Citaat:
|
Nop het gaat bij ons zo we hebben uhm 12 vakken dacht ik (2 speciale) en je kan per vak 4 pluspunten halen
van af de 6 gerekend een 7 is 1 pluspunt een 8 is 2 enz enz enz ik had genoeg voor havo maar de pluspunten techniek was niet voor informatiekunde bestemt voor informatie kunde moest je een certificaat halen en die hebbik niej gehaald.... en nu ben ik dus uitgesloten voor havo op die school... |
Citaat:
maar vraag je moeder eens te bellen , helpt vaak :evil: |
al geprobeerd... maar ja andere school is natuurlijk ook een optie
|
wat stom dat ze na één jaar al zo streng scheiden op niveau
|
Citaat:
|
daat hebbik al geprobeerd:( ik ga morgen denk ik praten ff afspraak met die gast gemaakt... en tja:)
|
Citaat:
|
srry die gast die ik bedoelde is me coordinator
|
Als ik het goed begrijp moet je dus een bepaald aantal punten halen voor havo. Die heb je dus niet, dus ga je naar VMBO-TL. Niks aan te doen. Je kunt hoog en laag springen, maar de school zal zich toch aan haar regels houden. Elk vak is wat punten betreft even belangrijk, of dat nu Duits is of informatiekunde.
Het is balen, ja, maar je bent niet de enige die dit overkomt. |
Oja en ik was al bevorderd... ze belden me daarna op
|
Citaat:
|
neej naar 2havo maar nu komen ze ineens met heel dit verhaal aan
|
en wat heeft dat 'te vroeg op vakantie gaan' verhaal ermee te maken dat je niet over gaat naar 2 havo? :)..
ennuh.. misschien kan je in deze zomervakantie dat certificaat informatiekunde proberen te halen? Dat je dus na de vakantie een toets maakt ofzo en als die voldoende is dat je dan over mag. |
zo ligt het niet het was een presentatie en die vakantie shit die
zette ik erbij omdat ze dat ook als argument gebruikte... ik had 'een schoolregel' overtreden terwijl ik toestemming heb gekregen |
Laat je moeder een brief schrijven met alles op een rijtje, of laat haar bellen naar je school. Bel naar je mentrix en naar je conrector. Stel voor dat je voor informatiekunde een extra opdracht maakt. Je moet er flink achteraan gaan zitten.
|
Gelukkig ik en me halve gare coordinator hebben een oplossing gevonden ik krijg 3dagen de tijd om me presentatie alsnog te maken....:)
....HAPPY END.... |
Gefeliciteerd! :)(y)
|
gefeliceteerd :)
moet je hem wel goed maken. |
Citaat:
maar mag je dat advies niet een keer negeren. tenminste bij ons op school wel. Wij hadden dan ook 2 brugklassen 1 havo vmbo thearetischblabla en 2 havo vmbo bla bla |
oh sorry ik had de hele topic niet goed doorgelezen :o
|
gefeliciteerd en succes (y)
|
dank u:) ik krijg 3 dagen de tijd voor 4presentaties... moet makkelijk lukken denk ik!:)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:55. |