![]() |
waar de tijd stil heeft gestaan..?
Zijn er nog wel gebieden in de wereld waar de tijd echt stil lijkt te hebben gestaan? Waar de mensen nog net zo leven als voor de industr. revolutie en waar het niet stinkt naar autogassen maar naar paardenstront? (Dat laatste negeren).
Ik ben het nu ff zat hier... k*t nederland.... |
ja, maar dat hou ik graag geheim :)
|
Ik vermoed van wel :)
|
Sommige streken van Rusland of Mongolië?
|
In van die Amish-dorpen in Amerika, daar leven ze echt nog zoals 'vroeger'.
|
Citaat:
|
In Pompeij heeft de tijd stilgestaan... Alleen leven ze daar niet meer...
|
Allemaal die landen in Afrika en Azië waar de armoede heerst... maja om daar vrolijk van te worden... niet echt. :| En ik zou daar ook niet op vakantie willen. Misschien wel een tijdje als hulp om die arme mensen te helpen, maar vakantie in zo'n onderontwikkeld en te warm land... nee, lijkt me nix.
|
Ben vorig jaar in Baltische Staten geweest. In Litouwen zag je nog mensen met paard en wagen over de weg gaan.
|
In het noorden van Portugal heb je van die dorpjes. Er is in dat hele dorpje 1 telefoon en 1 keer per week komt de dokter langs geloof ik.
|
Ja, die zijn er nog wel.
|
Die plekken zullen er vast zijn. In de woestijn ofzo.
Er zijn wel genoeg plekken waar ze tussen de twee uitersten inleven of waar het iig een heel stuk minder erg is dan hier (bv. in Scandinavië). |
Ik ben deze zomervakantie in Roemenie geweest,
(aangezien mijn vader een roemeense vriendin heeft ) En we kwamen daar in dat dorp waar zij geboren was , en ik schrok me echt dood .... -geen normale wegen , maar zandpaden -niemand had een auto ( 2x in de week kwam er een bus naar de stad ) maar ze hadden allemaal wel paard en wagen :s - Ze hebben helemaal geen douche, en halen water uit de put -ze eten varkens, kippen, ganzen enz....uit eigen tuin - Wc is een hokje in de tuin (in dat hokje zit een gat in de grond Ik ben zo blij dat wij in een hotel in de stad zaten !!! maar ik heb nog wel gelachen toen ik met paard en wagen naar de '''''''''discotheek'''''''ging... |
jazeker, het zijn mijn buren
een oude man, met zijn zussen zo'n 80 jaar oud, lang vies haar er zijn er al een paar gestorven aangezien ze kou hebben gevat een knol voor het ploegwerk een grote oude verrotte boerderij nog geen auto voor de deur wel een tweede huis wat ze niet onderhouden een legioen katten die zich voortplanten alsof het gras is en een koe.. voor de melk QUOTE ze hadden allemaal wel paard en wagen - Ze hebben helemaal geen douche, en halen water uit de put -ze eten varkens, kippen, ganzen enz....uit eigen tuin - Wc is een hokje in de tuin (in dat hokje zit een gat in de grond QUOTE dit klinkt echt precies als bij hen mijn vader is zo ook opgegroeid.. gewoon in nederland, 18jaar geleden hadden ze nog een waterput en een hokje buiten |
Citaat:
|
Citaat:
|
In bepaalde delen van Papua Nieuw Guinea zijn een aantal stammen die nog nooit met westerlingen in contact zijn gekomen. Men durft dit niet uit angst om gevangen te worden genomen en te worden opgegeten...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:20. |