![]() |
een vraagje......
hallow iedreen..
ik en mijn vriendin waren bezig met voorspel tot dat ik bijna klaarkwam. ik was toen ook bezig haar te vingeren. ik heb toen met mijn vingers even mijn ballegies goed gelegd en toen zat er misschien sperma aan mijn vingers. toen heb ik haar weer gevingerd. kan het misschien zijn dat ze nu zwanger kan worden?? reacties zijn heel erg welkom |
Als er idd sperma (voorvocht) op je vingers zat dan zou het wel kunnen ja.
|
Mjaa, het zou kunnen... maar kans is behoorlijk klein, morningafter eventueel nog halen?! als je geen risico wil lopen:)
|
morning after pil word je heel erg ziek van heb ik gehoord. en moet gelijk de ochtend daarna binnen 24 uur ofzo.
|
Het is te zien hoe je ze vingerde, uitwendig: dan is er geen kans, inwendig: dan is er een kans maar de kans is ook dan klein aangezien het sperma niet vanzelf naar de baarmoeder zal zwemmen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Van zwanger zijn word je ook misselijk, en je krijgt er nog een gratis kind bij ook.
|
Nou, ik heb ook de morning after geslikt. Maar ik voelde er helemaal niets van. Die pillen van tegenwoordig zijn veel lichter.
Maarja, dat is bij iedereen anders |
Citaat:
|
Citaat:
(waarom doen vrouwen alsof heel het zwangerschap alleen de vrouw aangaat) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(heb m 3x gehad dus) maar dat kan voor iedereen anders zijn |
Citaat:
En ja, dat heb ik van de huisarts, dus het hoort te kloppen. ;) Het ziek worden valt overigens ook wel mee, bij de meeste mensen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:58. |