![]() |
Wat voor Accesoires heb je om?
Hoe schrijf je dat? Ik hoop dat ik het goed heb geschreven..:p
- een zelfgemaakt armbandje van dat ijze in wasknijpers.. - een leren touw, wat eigenlijk als ketting bedoelt is, maar wta ik als armbandje gebruik.. - een blauw en beige ketting.. |
groen croco leren armband van funkie house
& mn trouwe 007 Dr. No Swatch horloge... |
2 zilveren slavenarmbanden
1 zilveren slotjesarmband 1 armband van bloedkoraal aan mn andere arm een zilveren horloge een armbandje met steentjes van amethist 1 zwart ringetje 1 laponia ring :) |
Een oud gratis Rabobank horloge. (y)
|
3 ringen, 1 horloge en om m'n andere pols 2 zilveren armbandjes.:)
|
cremekleurige kanten handschoentjes
brede bruine riem papagaai oorbellen |
M'n zilveren swatch skin.
Van de reclame met de hoed. |
Parelknopjes, parelketting, twee zilveren ringen, zilveren Esprit horloge en zilveren Nol Coopmans armband.
|
oja,
en mn nieuwe BLING BLING d&g horloge... :o |
zwart touwtje met chinees sterrenbeeld om m'n nek
rechterarm: horloge en 3 festivalbandjes linkerarm: samsonveter 4 ringen om m'n vingers in totaal 5 oorbellen ik draag m'n sieraden ook niet om de hipheid maar om de herinneringen of emotionele waarde die eraan zit. |
linkerhand/arm:
zilveren vriendschapsring gul horloge met skull-bandje smalle zilveren duimring rechterhand/arm: witgouden ring zilveren slavenarmband geen oorbellen vandaag, verder nog een groene pyramide riem. |
Links: bandje van oka18 in terschelling + 2 ringen.
Rechts: een armbandje met rood, geel, groen erop genaaid in een figuurtje + 1 ring. Hals: houten, zwarte, zelfgemaakte:P kralenketting en een ketting met een hartje. |
1 ring (van mn opa gekregen toen tie dood was)
1 ketting (van mn andere opa en oma gehad voor mn communie) 2 oorbellen van fossil, met een steentje erin (gekocht van t geld van mn diploma, van mn oma gekregen) 2 gewone knopjes 1 ringetje rechts bovenin edit: een kipling horloge (afwisselend met een esprit horloge) |
tape rond mn rechterpols: ik ben gekneusd.
verder: 2 zwarte leren riempjes met zilvere puntjes, 2 armbandjes met van die groene nepstrass dingen 3 ringen armband met grote zwarte plastic rozen zwart kant bandjes om mijn spuuglelijke maar erg goedkope horloge op zn plek te houden kettinkje met tribalhartje dubbele ketting met allerlei groene steentjes, zelf gemaakt van klaaltjes die ik bij beadies in utrecht heb gehaalt. enkele studriem |
4 ringen
3 rechts, 1 links |
Cartier horloge en zo een riem in m'n ochtendjas.
|
Horloge.
Parelarmbandje uit Wimereux. Stiekje met roosje om polsje. Bloemetjesoorbellen. En een glas rosé. |
een middeleeuws uitziende ijzeren armband. En een tribal-ring.
|
nu >
zilver glad horloge, guess? parelknopjes boringgg, ik wil nieuwe toffe sieraden, niet van die saaie.. :nono: |
Roze kralenketting
vriendschapsarmbandje van een vriendinnetje gekregen<3 felroze afgeknipte sok om mn pols |
the dork watch van nixon.
volcom riem. |
Horloge, gouden ring, 3 zilveren armbandjes (momenteel 2 omdat er 1 kapot is), zilveren ketting met hartje en ring en ik heb zo'n beetje altijd wel oorbellen in, altijd andere
|
Alleen het Wear Yellow armbandje.
|
horloge,DKNY
|
Nu alleen een horloge, van Actua oid.
|
Een zwarte leren riem met kleine studs van H&M
En as usual mijn piercing |
zwarte leren brede armband
zilveren horloge armbandje van vriendje zilveren ring van exvriendje + een andere zilveren |
het halsboord van een groen t -shirt als polsbandje
een zilveren bedelarmband 9 smalle zilveren armbanden 1 gouden bling blingketting met hanger ( Allah in Arabisch schrift) gouden hand van Fatima oorbellen 1 smalle zilveren ring 1 gouden zegelring met mijn initialen 1 zwarte leren ketting met staal eromeen gebogen |
een zilveren ring, een diabolotouw en 2 haarrekkers om mn arm, en een schelp en belletje ( als ster) aan mn nek
|
Citaat:
|
Mijn roze blingbling 'diamanten' markthorloge en mijn zilveren lippiercingding.
|
Citaat:
|
ring met diamantjes die ik van vriendje gekregen heb
sjaaltje in mn haar lippiercing tongpiercing oor plugs |
Dikke witgouden Rolex natuurlijk, check al de rocks en de ice van mijn polsen afspatten :cool: Bling Bling nègâ :cool:
|
mercedes 2003472 KMO 24'' goldcard
|
Buckledown GM riem
|
Citaat:
Waarom zitten er geen diamanten in je horloge. :eek: |
- een zelfgemaakt armbandje van dat ijze in wasknijpers..
- een leren touw, wat eigenlijk als ketting bedoelt is, maar wta ik als armbandje gebruik.. |
helemaal niks
|
Nu niets maar straks natuurlijk:
http://server6.uploadit.org/files/ma...ieselwatch.jpg En een wit leren riem denk ik, of bruin leer met paul frank belt buckle. |
- gouden zegelring
- ander goud ringetje met blauw steentje - gouden slavenarmband - gouden armbandje met naamplaatje - dun gouden armbandje (bij horloge) - witkleurig horloge met LV-motiefje - parelketting - 3 pareloorbellen - goudkleurig enkelbandje - zilveren navelpiercing met glimsteentjes |
een witte dunne riem
en een grijs/roze haarband |
Citaat:
|
roosjesring
ring met diamantjes enzo hele grote ring met andere roos met begroeiing drom heen :D een smal ringetje een ring met een andere bloem brede oorringetjes met bloemetjes erin een spinnewebketting dit alles is zilver |
mn braskoer bandje van een disco op terschelling.
en dat was het al weer |
Citaat:
|
een ketting met roze en glim en naja, net gekregen van mn vader en ik weet nog niet of ik em wel mooi vind :o
|
#Ring uit Egypte.
#Ketting uit Egypte. #Amband van d Sting. |
gewerkt dus alleen een fossil horloge
en een ijzeren bolletjes ketting hmm en ook al geen riem, ik ben kaal |
links: guess horloge of amband
rechts: jade armbandje die nooit meer afgaat. :| oorbellen verschilt soms ringen/kettinkjes & bijna altijd riem |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:46. |