![]() |
Wat moet er volgens jou weg
|
bepaalde forummers
|
Citaat:
|
mensen die topics starten zonder discussiewaarde
niet dat ik dat zelf wel doe. maar daar gaat het dus niet om |
Citaat:
|
buitenlanders! :mad: :rolleyes:
|
Mijn keelpijn
|
mensen
|
Terroristen.
|
Dit topic.
|
Palestijnen.
|
Ja, de jamba reclames en de leningen reclames, van de buis ermee!!
|
Verenigde Staten
Jamba reclame |
Politiek correcte forummers
|
Frits Bom en zijn o-zo-leuke-en-gezellige-lening-programma-wat-eigenlijk-een-reclame-is-hihi....
En met hem de rest van de kut-lening-reclame's... En de kut-NOS, die het elke middag voor elkaar krijgt om 2 uur lang het(zelfde!!) journaal te herhalen en daartussen tekst-tv uit te zenden, terwijl ik op de ZDF, Eurosport en BCC1 ieder een ander sport kan vinden. Dat je het leuk vind om vooral Nederlanders in beld te brengen, a-la, maar dit is echt belabberd. |
Citaat:
|
America
|
Alles.
|
Citaat:
alle normale mensen. duh. |
die sukkel die zn vriendin in de fik heeft gestoken
|
Ik.
|
Vervelende broers. (y)
|
een heeeeeeeleboel.
maar ik ben in een kutbui. |
Call tv programmas. Die zorgen er eigenhandig voor dat het intelectueel peil van de nederlandse bevolking zwaar onderdoet voor het gemiddelde van europa waar ze niet dit soort programmas uitzenden nota bene tussendemiddag wanneer de meeste kinderen thuis voor de televisie hangen baar ik mij zorgen voor de toekomst van de generatie achter ons.
|
Iedereen die/alles wat me niet bevalt. Om maar een paar voorbeelden te noemen: alle reclames, de VS, China, een hele hoop mensen die ik dan selecteer (zo'n helft van de wereldbevolking), rapmuziek etc.
|
Dodelijke ziektes en kleine zusjes.
|
Ik stem ook voor de Jamba-reclames.
Ik krijg er serieus stuiptrekkingen van. |
Citaat:
eigenlijk zouden we hier met z'n allen de slechte mensen en honger en verdriet ed moeten noemen :nono: mushu (y) alhoewel...dat kleine zusjes mag wel weg :p |
Citaat:
|
Mensen die niet de muziek kunnen waarderen die ik waardeer.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bush en Balkenende. Waarom zie ik die hier niet tussenstaan? :nono:
Doe trouwens heel het CDA maar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Andersdenkenden. Bij veel andersdenkenden ontbreekt trouwens het denkende aspect.
|
Citaat:
@ paranoide blaataap: :) Wat ben je toch lekker doorzichtig en onnozel. |
Iedereen mag blijven :)
|
Citaat:
domme mensen en mensen zonder eigen mening. |
Stomme TV reclames
Domme mensen (ruim begrip) |
Er hoeft helemaal niks weg.
|
Jamba reclames, aantal vreemde forummers..
|
Kansloze rap, hiphop- en aanverwante troep van tv. :)
|
mensen die zeuren.
het is mooi hier. |
Citaat:
Maar leg mij 'ns uit waarom bovenstaande heren jouw grote helden zijn, kapitalistje van me. Gaarne doorbreek ik de aandoenlijke maagdelijkheid van jouw redenering met de grote negerpiem0l van mijn tegenargumenten. Wat vind je goed aan Bush? Wat voor 'n aantrekkingskracht heeft Balkenende op je? Ben je bekend met het boek van Bush - "Wij zullen overwinnen"? Wat vind jij van het gedrag van 't Amerikaanse leger in Irak? Ken je je polisnummer uit je hoofd? :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Negatievelingen
|
Die akelige gele kleur.
|
lening reclame's
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:43. |