![]() |
nieuw album en single green day
green day heeft dus een nieuw album genaamt american idiot en de gelijknamige single is waarschijnlijk binnenkort uit.
hij staat ook op de cd rock against bush 2 de clip is te zien op de officiele green day site. het album komt (iig in amerika) op 21 sept. uit. wat vinden jullie van deze nieuwe single? |
Grappig, ik vroeg me gisteren nog af wat er van Green Day geworden was..
|
sja
ehh gewoon weer green day :p ik ben echt uuuuberfan geweest van hun, maar het begon me te vervelen :( |
Citaat:
|
Ik blijf het een gave band vinden trouwens.
|
ze moeten maar een keer stoppen.
het is herhaling en de verzadiging is al lang opgetreden. zelfde overigens met offspring |
Nou, stoppen, das dan weer overdreven.
Maar wat vernieuwing zou wat mij betreft niet verkeerd zijn (: |
wat een orriginele punk rock cd titels zeg !
Humm, dat ze nog bestaan ? - Niet mijn ding. |
ik luisterde naar Green Day op de basisschool, beetje jeugdsentiment dus :rolleyes:
|
Citaat:
Ik heb dookie nog best vaak gedraaid, overigens... |
american idiot is wel een tof nummer!
|
Moeten wij hier blij mee zijn ?
|
ik vind t wel een vet liedje, de clip is ook wel grappig
|
Citaat:
|
idd, greenday gaat na n tijdje n beetje vervelen, of je moet echt niet genoeg kunnen krijgen van hun stijl. maar ik denk dat het ook wel komt door die eeuwige stem van de zanger, die is best identiek dus dan gaat alles al snel op elkaar lijken. maar voor even is greenday soms best wel dope hoor! je moet er alleen de juiste stemming voor hebben :)
|
Citaat:
en oude green day verschilt nogal veel van de nieuwe. misschien ligt het meer aan je instelling dan aan green day. |
hannelap. ik snap je.
|
Citaat:
|
:evil:
|
Citaat:
|
Green Day ---> Jeugdsentiment.
|
Citaat:
|
Jaja, vroeger luisterde ik dat wel eens. Toen was ik 11, 12.
En nu zet ik het ook niet gillend af, kan d'r wel naar luisteren. |
Citaat:
|
*emo* :(
|
Citaat:
*Neemt in plaats van 1000 scenepoints 500 scenepoints in beslag* *Geeft schouderklopje* |
Green Day! Mijn eerste rockband! Ze zijn weer terug.. de clip is in ieder geval goed, het liedje trouwens ook. In tegenstelling tot anderen kan ik geen genoeg krijgen van die verkoudheidsstem en de teksten van Armstrong en zijn kornuiten!
|
Citaat:
|
vorige cd was vrij lame maar die single vond k wel ok en verder is green day erg schattig dus k ga m nog wel ns downen als ik eraan denk
|
Citaat:
|
Oui, cool nummer en coole clip. Op rock against bush vol. 2 staat ook 'n nieuw nummer van ze, "Favorite Son". Ook weer typisch green day, maar wel leuk. :]
|
de clip vind ik nou niet echt leuk ofzo, gewoon...
liedje is wel leuk, om lekker mee te jengelen |
Nadat ik gister de ene na de andere baggerband Green Day hoorde coveren hoeft het voor mij niert meer(n)
|
die single is wel cool.
en godverdomme green day moet gewoon echt ff een keer naar nederland komen |
De hele cd is btw leuk. American Idiot that is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ze moeten idd eens naar nederland komen, als ze komen wil ik absoluut wel heen! |
hmm.. kan het niet zien of luisteren ofzo..
jammer |
Citaat:
|
ja green day is tof. even het nieuwe lied bekeken...het is tsja...gewoon green day.
|
Citaat:
alleen eht stopte om de 10 sec... maar was wel leuk nummer.. |
Citaat:
|
vinden alle blackmetallers greenday jeugdsentiment? :p
|
Hij is nu ook gelekt als webrip
|
Citaat:
je was toen nog een kleuter.. |
Citaat: