![]() |
[mp3 speler] welke zal ik kiezen?
Ik wil graag een mp3 speler kopen, maar het probleem is dat ik niet weet welke ik moet nemen. IK wil graag eentje van 256 mb. Ook met de functie voice recording. Nou wil ik graag eentje heben van een goede kwalitiet en het liefst niet al te duur ( zeker niet meer dan 230!). Nou heb ik een paar leuke gezien en ik wil graag weten of mensen hier ervaring mee hebben. Als iemand een aanrader heeft, laat het me dan ook even weten!
Dit zijn ze dan: - Mpio FY 300 256 MB - MobiBLU DAH 1200 256 MB - iRiver iFP 790 256 MB - iRiver iFP 890 256 MB alvast bedankt!!!! groetjes mira_love |
iRiver is goed (y)
|
Ik ken alleen het merk Mpio.En die hebben aardig veel mp3's verkocht.Misschien wel een pluspunt.
|
|
Citaat:
groetjes mira_love |
Citaat:
Uhmm maakt dat iets uit dan :confused: |
Citaat:
|
Ik heb zelf een mp3 speler van het merk Gembird . Was maar 70 euro bij mediamarkt en hij werkt goed. Je moet alleen niet veel op het uiterlijk ervan letten.
|
Ik zou deze nemen, maar das mijn bescheiden mening :)
http://www.mmport.nl/?doc=product&id=111 |
Deze heeft ook 256MB en een voicerecorder en hij is volgens mij wel van goede kwaliteit (hij bevalt mij prima). Hij kost (bij dixons iig) €119,99, maar ik weet natuurlijk niet of je hem mooi vindt.
|
Citaat:
uhmmm zoon ding zit toch heel de dag in je jas, waarom moet die er mooi uitzien :confused: geen voicerecorder tsja das wel een goede reden :D |
Citaat:
koop dan deze; http://www.mmport.nl/?doc=product&id=11 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij bevalt mij prima, en der zit dus ook voicerecording op, en nog radio....goede keus als je t mij vraagt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
bedankt voor alle reacties!!! IK heb toch die van packerd bell gekocht (zonder radio, want daar heb ik toch niet zo veel aan).
groetjes mira_Love |
Citaat:
|
MobiBLU DAH 1200 256 MB
die heb ik ook en is heeeel fijn!!! ;) En hij ziet er leuk uit;) majaa je hebt er al een he? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:09. |