![]() |
droge ogen of zo
sinds ik een keer door problemen met de P.O.S.T. service mn maandlenzen echt veel te lang in heb gehouden, heb ik last van onwijs droge ogen als ik wakker word en kan ik minder scherp zien. dat is ERGERLIJK. weet iemand wat ik daaraan kan doen?
|
Je lenzen een paar dagen niet indoen misschien. Ik heb geen idee, maar miss herstellen je ogen daardoor wel. Als dat nog niet helpt zou ik maar even naar de opticien gaan.
|
Citaat:
|
Ik zou je lenzen een paar dagen niet indoen, eventueel oogdruppels proberen en als het dan nog niet beter is, even overleggen met de opticien voor je je lenzen weer gaat gebruiken.
|
mja, ik zou dat opzich best willen doen. het betekent alleen wel dat ikdan de deur niet uit kan. ik zie geen aap zonder die ondingen.
kga maar 'ns een afspraak maken met de opticien. bedankt voor de tip. |
heb je geen reservebril die je op kan?
tis namelijk wel handig om standaard naast je lensen een bril te hebben! |
klopt, maar die heb ik niet. ik ben zo blij dat ik na twaalf jaar van dat onding af ben, dat ik er nooit meer een op wil :o
|
het is het een of het ander he..
ik denk dat de enige oplossing idd is om ze tijdelijk uit te doen, zodat je ogen de tijd krijgen om te herstellen. dus je hebt helemaal geen bril meer die je een paar daagjes op kunt doen? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:47. |