![]() |
tegengewicht voor barbecue. (of mijn lichte kant :))
Dit is is geschreven voor een select publiek :) een zeer speciaal persoon gaf me de inspiratie.
Als er iemand zegt dat het melig is, dan steek ik je in brand. De dag ervoor had het gesneeuwd en alles was ingestopt onder een deken van wit. Mijn voeten kraakten zich er door heen. Ik werd omvat door kou, maar de croissants waren nog steeds aangenaam warm. Eindelijk stond ik voor je deur. Ik stak mijn hand uit om aan te bellen, maar draaide me om en bleef in het midden van de verlaten straat staan. Met mijn hiel tekende ik een hartje in de sneeuw, met de eerste letters van onze namen erin. Dan belde ik je op en vroeg je uit het raam te kijken. Daar stond ik. Een zak croissants in de ene hand, een fles champagne in de andere en mijn gsm tussen mijn oor en mijn schouder geklemd. Jij lachte naar me en zwaaide met je vrije hand. Je liet me binnen en we hadden ontbijt op bed. Champagne zo vroeg, dat vond jij decadent. Ik vond het romantisch. We gingen buiten een sneeuwman maken. Je had geen wortels, dus namen we maar een haarborstel als neus. Je wangetjes en je neus waren rood van de kou, dus ik kuste er weer warmte in. Jij noemde mij een gekkerd en stak sneeuw in mijn nek. Ik holde achter je aan tot we allebei doodop waren en ons uitgeput in de sneeuw achterover lieten vallen om sneeuwengels te maken. Later gingen we het bad in, om ons bloed weer warm te krijgen. Jij schepte schuim in je handen en blies het mijn gezicht in. Ik kriebelde jou en zeepte je haar in. Toen we helemaal warm tintelden rolden we ons in een badhanddoek en wreven elkaar droog. Het werd middag en we aten de restjes quiche van gisterenavond op. Jij zei dat je moe was, dus gingen we naast elkaar op het bed liggen, gezichten naar elkaar toe. Ik dommelde eventjes in en toen ik wakker werd zag ik jouw blauwe ogen die me aankeken en je mond neigde naar een glimlach. We gingen naar beneden en keken naar televisie, maar vooral naar elkaar. De kat lag tegen jou opgekruld en jouw voeten lagen in mijn schoot. Het werd tijd om te vertrekken. Ik kuste je voeten en jou, krabde de kat vaarwel en ging de deur uit. Tot morgen. Voor Mijn* ;) |
Ik blijf blozen als ik dit lees.
:bloos:.. |
wow lekker tegenstrijdig die 2 verhaaltjes!
kewl dat je dat kan! |
Zo, prachtig! DAAR is het niveau van Letteren, echt mooi!:)
*applaus* |
Hé psst, dat heeft ie voor mij geschreven heh? Liefff! ;)
*TROTS* Ik vind het ook echt mooi, (y)! Kus! |
Ik vind het erg lief, maar niet zo goed. Vanavond volgt wel uitgebreid commentaar, ben nu te lui. ;)
|
Citaat:
Wel behalve het te lui zijn dan. |
Citaat:
:| |
jaha ik ben een heuse grapjas.
Want ik weet jullie uiteraard allemaal wonen. (Niet dus, voor de duidelijkheid) Humor blijft dus niet hetzelfde als je ouder wordt. Sorry o bejaarde die de wijsheid in pacht heeft! ( en dit is dan weer niet sarcastisch, wie begrijpt er mij nu?) |
Citaat:
|
nah, it ends here.
|
Leuk, maar vrij melig, vind je niet?
LUH-3417 - Hm... mijn sigaret is uit... heeft iemand vuur? |
roken is :nono:
|
(y) mooi geschreven!
|
Ohhhhh
*zwijmelt* *is jaloers* *zucht* Charlotte |
Mooi, prachtig :)
|
Beter dan wat ik eerder las.
|
Millroy, als ik dit lees ben ik blij dat ik weer in Nederland ben
(Y) Niets dan lof Grim edit: om het lot te tarten; MELIG! |
ik vond barbecue leuker. Als je die 2 personen nou ECHT had laten neuken, en dat gedetailleerd had beschreven, dan was het pas echt goed.
:p (y) (hihi) |
Citaat:
|
"er door heen"
=erdoorheen Waw, prachtig! :) @horus: erm...(ik gebruik dit woord te vaak, stout!) ga de fancy lezen dan zullen je oren zo rood worden dat ze uiteenspetten @Zijne Hoogheid de Forumbaas: nog niet veel gebeurd U commentaar te zien geven, wees gezegend, Almachtige. |
bye the way, Mill, waar blijf je??
|
Weer mooi geschreven, prima dat je even laat zien dat het ook zonder gefrustreerde shit kan ;) . Ik vind het vrij creatief wat ik hier onderhand van je gelezen heb! (y)
P.S.: Let niet teveel op Horus op zulk soort momenten, voor de rest is hij vrij ongevaarlijk :P |
nu nog neuken onder het slachten. misschien iets voor jou, Horus, om te schrijven.
(P.S. Speel je ook UT2004?) (je naam!) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:17. |