![]() |
Waarom hou je van je vriendje/vriendinnetje??
Wat is de rede dat je van je vriendje of vriendinnetje houdt?
welke eigenschappen maken hem/haar zo speciaal etc... waneer wist je dat je echt van hem/haar hield? |
omdat mijn vriend heel erg kan laten zien dat hij ook van mij houdt. en we hebben het eigenlijk het grootste deel van de tijd gezellig met elkaar. zelfde humor, enzenz. en wanneer ik dat precies besefte weet ik echt niet meer hoor.
|
Waarom zijn de bananen krom?
Omdat hij lief is, leuk is, gezellig is. Daarom. En wanneer ik dat wist? Dat weet ik niet meer hoor, dat soort dingen onthou ik ook niet. |
ja, en ook dat is vragen naar de bekende weg: immer gerade aus
|
iedereen heeft toch een speciale eigenschap en geeft iemand een speciaal gevoel? dat is bij niemand het zelfde...dat is de vraag!!
|
Omdat hij de enige is met wie ik echt goed kan praten, hij begrijpt me en bij hem kan ik altijd de hele waarheid vertellen. Dat voelt gewoon heel erg goed. Ook voel ik me altijd beter als hij in de buurt is.
|
Citaat:
|
Omdat hij lief is, attent, ondernemend, grappig, ambitieus, hardwerkend en omdat ik bij hem op nummer 1 sta. Ik voel me veilig en gelukkig bij hem en zijn familie zie ik als mijn eigen familie. We hebben toekomstplannen samen en we delen veel interesses.
Daarbij is hij ook knap en sexy en heeft hij heel mooie tattoos. ;) |
Ik kon het altijd al heel goed met haar vinden.
Ze is sociaal, intelligent en niet op haar mond gevallen, daarbij is ze ook nog eens een ongelofelijk lekker ding. (y) |
boeiend...
ga ergens anders vervelend als je je ergert... |
Waarom niet? :p
Nee, ehm, voor mij zijn er geen eigenschappen of kenmerken ofzo aan te wijzen waarom ik op hem val. Het is gewoon alles samen; zijn innerlijk EN zijn uiterlijk. Dat is gewoon een gevoel. En het voelt supergoed :) |
nou uhm
omdat hij allemaal deeltjes bij elkaar is van verschillende mensen die hem tot 1 perfect iemand maakt voor mij ... lief leuk lekker aardig voor iedereen voor zover k weet laat me het belangrijkst voor hem voelen hijs gewoon ALLES wat k wil :D voor altijd (L) ya schatje doeg |
Hij heeft een grote piemel <3
|
Nou gewoon daarom.
|
zoals hij zelf gisteren zei:
"wij horen bij elkaar. Dat hoort gewoon zo" |
omdat hij er altijd voor me is, omdat hij naar me wil luisteren, omdat hij lief is, het is gewoon een gevoel, wanneer ik dat wist, pfff week zo niet meer
|
:D
|
Citaat:
|
Omdat we het leuk hebben samen en hij lief voor me is...
|
Wat is de reden dat je van je vriendje of vriendinnetje houdt?
Eigenlijk gewoon om alles, zijn manier van doen, zijn uitstraling, uiterlijk, innerlijk... etc :D Welke eigenschappen maken hem/haar zo speciaal etc... Zijn doorzettingsvermogen en zachte karakter zijn toch wel twee dingen die ik erg mooi en speciaal aan hem vind. Waneer wist je dat je echt van hem/haar hield? Hm, das eigenlijk in de loop van de tijd gekomen. Op een gegeven moment ging het verliefd zijn gewoon over in houden van. Weet de exacte datum nie meer :) |
Oooh, jemig! :rolleyes: Reageer dan niet. Natuurlijk heeft iedereen hier bijna hetzelfde antwoord op, maar dat wil niet zeggen dat het een erg topic is. Het is toch gewoon leuk om er over na te denken wat voor leuk vriendje je wel niet hebt en hoe geweldig hij wel niet is.
Ontopic. Ik hou van hem om alle redenen die hierboven al genoemd zijn. :) |
Citaat:
|
Wat is dat nou weer voor vraag.
|
Om zijn geweldige innerlijk: lief, zorgzaam... En ik kan zoooo met hem lachen... :D
|
Daarom.
|
ja waarom niet hé?
|
Citaat:
|
She totally rocks !!
ze is lief mooi en Tof :-) |
Citaat:
|
hij is heeeel lief en zorgzaam en ook nog intelligent en hij heeft heeeeele mooi ogen en mooi haar :) en hij is lekker ;)
|
Ik hou van mijn vriendin omdat er meer is dan alleen lichamelijke aantrekkingskracht, er is meer dan alleen verliefdheid, het klopt gewoon. Het voelt alsof het klopt, dus is het ook zo. Er zijn zoveel meer dingen die ons binden dan alleen elkaar 'leuk' vinden. En daarom hou ik van haar. Daarnaast komt bij dat 'houden van' ook de hele toekomstbeeld. Samenwonen, kinderen.. ik heb bij haar gewoon dat hele huisje boompje beestje gevoel. :o Niet dat ik nu al wil settelen, my god NO.. :p Maar over een paar jaar wel, en zo voelt dat nu al, daarom houd ik van mijn vriendinnetje.
|
Omdat hij gaaf is.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:18. |