![]() |
Gedachtenspinsel.
Ik ben niet echt een dichteres ofzo.. maar.. ik wil gewoon even weten wat jullie hiervan vinden:
Kippevel teistert mijn armen en benen. Wil dat ik je even kan lenen, je uit jouw wereld te halen, en je voor een moment in de mijne te plaatsen. Kan moeilijk woorden vinden voor wat er nu in me omgaat. Het inzicht verloren, de eenvoud door de vingers geglipt. Het leven slaat nergens op. Waarom doen we dit? Hier rondlopen totdat we eindelijk dood gaan. Dat kan je ook wel vervroegen. |
Goed hoor Jen :)
|
Even, ik zie het staan en het brengt me aan het denken... is het niet kippevel? Ik geloof dat dingen als paardestaart, kippevel, zonder tussen-n waren (en daar is ook weer een mooie omschrijving voor maar die ben ik even kwijt).
Het idee erachter vind ik wel interessant, maar je had het mooier kunnen verwoorden als je er echt een gedicht van had willen maken. Dit stokt een beetje. |
Zoals ik al zei.. ben nog maar net begonnen met dit soort kleine schrijfseltjes.. ben meer van letteren. Maar heb nog veel meer van dit soort dingen liggen...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:09. |