![]() |
Pannenkoek
Wat vind je van de song Pannenkoek van Lange Frans en Giel (DJ 3Fm) Zij hebben dit lied gemaakt naar aanleiding van de jongen uit Leeuwarden die zijn vriendin in de fik heeft gestoken en hierover een rap heeft gemaakt.
Het lied 'Pannenkoek' is te downloaden op de 3fm site. Ik vind het een retestrakke lied. |
Mennuz heeft ook een nummer gemaakt over die gebeurtenis.
|
dope track... terecht dat ie er keihard op ingaat dat dat niet kan, en zown zielige track is helemaal dom om op te nemen, dat doe je niet prongeluk..
props voor frans |
niet kunnen is zacht uitgedrukt;)
|
Johan Gielen heeft die gasten 'gevraagd' of ze daar een nummer over wilden maken, dus eigen inspiratie is het iig niet... neemt ook niet weg dat het gewoon een slecht nummer is.
|
Citaat:
|
Ik vind het een goede actie van Lange Frans. Ik vind de tekst geen meesterwerk, maar wel goed dat die jongen zo op zijn plaats wordt gezet, en dit nummer overtreft het nummer van die pyromaan wel op alle fronten, want wat was dat een klotenummer zeg :s .
Ik geloof niet dat het puur aandachttrekkerij van Lange Frans is, ten eerste is het nummer pas gemaakt nadat erom gevraagd is, en ten tweede is het vrij normaal dat over nieuwsberichten hiphopnummers gemaakt worden(soms zelfs hele albums). Persoonlijk ben ik ook blij dat uitgerekend Lange Frans het doet, hij was bij mij best wel in achting gedaald met dat supervisie album, zo laat hij toch even zien dat hij nog steeds een van de betere battle mcs van nederland is. |
Citaat:
|
Citaat:
helemaal mee eens (y)! |
Goed dat ze dit gedaan hebben (al kwam het idee van Johan Gielen).
Die tekst is wel behoorlijk hard. |
Directe link: http://images.almererulez.nl/media/pannenkoek.mp3
Liedje door die kerel die dat meisje in de fik gestoken heeft: http://www.geenstijl.nl/paginas/awa-Hoe%20Kan%20Dit.mp3 Citaat:
|
Goed nummer. (Y)
|
goeie reactie want ik ergerde me dood aan het nummer van die jongen
|
Wat lullen jullie nou met je johan gielen???
Giel Beelen, sukkels!!! |
Citaat:
|
Ik heb dat nummer van die mafkees eigenlijk nog nooit gehoord. :s
|
Die Awa kan best redelijk rappen anders. Is dat nummer van Lange Frans een freestyle trouwens?
|
Citaat:
|
Politiek-correct hoor. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
weet iemand miss waar ik m kan downlaoden? |
Citaat:
Maarja, die lui van 3FM hebben het idee gewoon van onze Jezus gejat. |
ik ken het nummer niet.
maar kan wel (txs to my lill bro) zn freestylebattle (paradiso) meerappen. terwijl ik er niet veel aan vind ;) |
Lange Frans; 'Held van de dag' bij Ruud de Wild..
verdient? ik vind van wel! |
Citaat:
|
shit zegg ;)
|
Citaat:
|
Dat nummer van die Awa hoef ik niet eens te horen en dat nummer van Lange Frans is ook vervelend. Ook wel weer typerend dat die Awa de rapvorm heeft gekozen voor zijn boodschap. Komt omdat daar geen talent voor nodig is. :)
|
Citaat:
|
ja leuke titel hoor..... :rolleyes:
|
Citaat:
|
wat grappig :-/
ik vraag me af hoe het met dat meisje gaat. en of ze ook enig besef heeft dat dit de media behoorlijk heeft gehaald. |
alleen al omdat t van lange frans is wil ik t niet luisteren, ik vind die gast zon debiel (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
vind het wel een goede actie van lange frans & giel |
Citaat:
ik ken die hele gast niet eens. alleen giel beelen, maar die is wel grappig. |
moppie moppie moppie ik vind jou helemaal toppie
ik krijg je niet meer uit mijn koppie ow moppieeeee moppie moppie moppie ik vind jou helemaal toppie ik krijg je niet meer uit mijn koppie he moppieeeee komt deze geweldige tekst je niet bekend voor? |
wat een reacties voor een nummer.
|
als theo maassen nu ook nog een rap gaat maken blijft er niks van motherfucker over
prima vind k dat trouwens focking kneus |
Citaat:
|
Citaat:
|
trouwens dat nummer van klopdokter - ik wou dat je dood was
is ook wel toepasselijk yo |
Citaat:
|
:cool:
|
Citaat:
meen je niet? bah! |
|
best goddelijk vrouwtje.. zonde dat ze is aangestoke.. maar die gast, wat een nerd.. zelfmoord..
maar he, zn mail staat onder zn foto.. bizznesss@hotmail.com dissen? :rolleyes: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:02. |