![]() |
Winterjassen
Ik ben van plan zovast een herfst/winterjas te gaan kopen. Mijn oog is op nog geen 1 gevallen, die van jullie wel ? :---(
|
van vorig jaar natuurlijk ;). geen onnodige moeite doen.
|
die optie gaat voor mij niet meer op, hij is vorig jaar kapot gegaan :--(
|
Citaat:
snel kopen maar he, voordat de leuke jassen er weer uit zijn. |
ik gebruik die an vorig jaar denk ik ook nog gewoon,hij is dan wel van g-sus :o,maar dat mag de pret niet drukken
|
:')
|
zo een lange jas met een kap met daaraan een pels... dat is wel leuk ... maar hoe dat heet :s geen id
|
Ik ben nog dik tevreden met mijn dikke replay winterjas, waarvan ik niet weet waarvan de buitenkant is, maar hij zit wel lekker (y)
|
Ik wil een nieuwe, maar ik heb er nog niet naar gezocht.
|
Ik wil ook weer een nieuwe winterjas. Vorig jaar viel het alleen erg tegen, hopelijk dit jaar niet.
|
ik heb zo'n gebrijde winterjas gekocht die van die nepaleese gidsen dragen als ze de bergen in gaan. (geen fel gekleurde hoor daar heb ik een hekel aan)
en ik wil graag nog een zwarte gewoon simpel. wel warm natuurlijk |
Lange zwarte stoffen jas. Met subtiel zwarrrt bloemenpatroon er op geborduurd.
En twee jaar dezelfde jas is enkel metal. |
ik zweer bij motorjacks...
heb 1 echte die helemaal zwart is en heb er 1 van de zara die een beetje veel legerinvloeden heeft en die ik nog nooit in nederland gezien heb :o |
Bij de hennes hebben ze een hele leuke lange jas, btje colbertjes achtig, int zwart, hebben!
|
voor jongens zijn het deze winter van die motor jackets, kort en met gespen...ik vind ze :cool: .
Voor meisjes jassen tot boven de knie met zo grote lange kragen (y) |
qua winterjassen zijn motorjacks al jaaaren hip .... vind ik dan :o
|
Jaaaa, ik heb een hele mooie tweed-jas gezien, zwart/wit/rood achtig.
|
Ik heb een felrose wollig/tweed achtige jas gezien, tot op de knie en met zo'n ceintuur om je middel zegmaar, heel cool/sportief/netjes.... maar wel 230 euro ofzo, wordt het weer minder leuke jas van want ik moet zelf dokken opeens :(
misschien doe ik nog wel met die van vorig jaar, ik zie nog wel, ligt aan mn budget! |
Ik heb ook een motorjack en ik ben niet eens een jongen. Ben ik nu extra hip of juist helemaal niet?
|
Citaat:
|
jullie hebben het nu toch niet over die stoffen nylon motorjacks he ? :confused:
|
nep bontjassen <3
|
heb je m nou onderhand al??????
|
Citaat:
waar zie je ons wel niet voor aan :nono: |
ik heb ook een motorjack, alhoewel, zo ziet hij eruit, op de motor is hij niet praktisch want dan waait de rits open. en hij is eigenlijk te koud voor de winter. maar we bikkelen door nietwaar (y)
en heb nog een "echt" motorjack, nietr met van die lelijke ribbels of beschermdingen maar wel dik en stevig en heerlijk gevoerd, verder heeft hij wel een vette special paint van een nogal lelijke band achterop. maar toen ik hem kocht wist ik nog niet eens wat death metal was dus het mag. http://members.lycos.nl/slenderfungus/onzin/jas02.jpg http://members.lycos.nl/slenderfungus/onzin/jas.jpg prachtig, niet |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik gebruik gewoon die van vorig jaar. Lekker dik écht winterjack. Met diepe zakken, wind en waterdicht, capuchon (gevoerd), hoge kraag. Boeie dat het niet de hipste jas op de wereld is, hij is warm en ik kan me lekker verstoppen voor als het stormt en/of vriest.
En voor de 'net' heb ik een lange, zwarte wollen jas, zo'n klasieke. Alleen wel steenkoud :X |
Citaat:
|
ja, vandaag een leren jas van de Vero Moda gekocht. En ik ben van plan er nog 1 bij te kopen, een lange rode jas van de Only.
|
Citaat:
|
Ik moet er nog naar gaan zoeken. Maar ik zag bij de Zara wel leuke hangen.
|
Citaat:
|
Ik vind winterjassen stom.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
winterjassen vind ik het moeilijkst van alle kledingstukken die je moet kopen
|
http://thermo.vizzzion.org/dgjas.JPG
Deze vorig jaar ook gezien, en toen was ik er al weg van, ik vind hem prachtig (L) |
Ik wil ook wel weer een nieuwe..
'K had nog een spijkerjas maar dan heel nep-vaal, zegmaar... :o E die hoe fik nu niet meer.. :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb nog een rode jas van vorig jaar, als ik niks leuks tegenkom doe ik die dus gewoon weer aan.
|
ik wil wel een nieuwe, die van vorig jaar was al een 2e keus toen en binnen een paar weken kon ik niks meer in mn jaszakken stoppen omdat die kapot waren. miskoop. >.>
maar geen idee wat ik ga halen. |
Ik wil weer een nieuwe...:cool:
Ik heb vorig jaar 1 gekocht, redelijk lang, beetje lichtbruinig, maar lekker warme kraag en muts, super warm, echt geweldig!(y):) |
ik gebruik mijn zomerjas wel, want die is mooier en warmer dan mijn winterjas
|
Heb een hele mooie antracietkleurige, wolle, klassieke jas gekocht. Met grote kraag, en tot net boven mn knietjes van d*g, erg mooi, niet warm maar ja.
|
Ik draag zowel in de zomer (als het niet te warm is, dan geen jas naturlijk) als in de winter dezelfde jas, namelijk een standaard leren jack. Het ding gaat bovendien al zo'n 4 jaar mee, dus een prima investering.
|
Heb een nieuwe gekocht in Noorwegen en ga denkik ook mijn ouwe van vorig jaar weer gebruiken, bij sneeuw enzo
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:18. |