![]() |
Maureen
Maureen,
Jarenlang heb je voor je levwen gestreden, en toch ben je nu overleden. een keer schreef je: ik blijf strijden, want daar is het leven te mooi voor en dan zette je weer door... maar ooit moet die tijd komen dat je niet meer kan dromen, of juist alleenmaar wel... een engeltje komt je dan halen, en je gaat mee want je hebt nog geen idee dan zullen we je misschien nooit meer zien, dag...rust zacht lieve Maureen (4 jaar geleden geschreven voor mijn overleden buurmeisje, ze was 21 en leedt aan borderline, uiteindelijk is ze door uitputting overleden...het was mijn eerste begrafenis en heeft veel indruk op mij gemaakt, sinds dien schrijf ik af en toe gedichtjes) wat vind je ervan? |
Op zich niet zo goed eigenlijk, allé qua dichtstijl enzo (beetje geforceerd rijm en sommige zinnen lopen niet goed) maar wel goed dat je schrijft om je gevoelens te uiten. En de boodschap is wel nogal aangrijpend. En daar draait het om (voor mij dan toch) gevoelens overbrengen...dus dat is wel gelukt. Probeer wat meer met beeldspraak te werken om je gevoelens te beschrijven.
groetjes |
Citaat:
|
Nu zeg je alles :)
Toon eens wat recenter werk als je wilt. Wel cool dat je zo oude gedichten durft plaatsen, zou ik niet kunnen :s |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:51. |