![]() |
televisie in vliegtuig
Hoihoi
Nou ik ga op vakantie met het vliegtuig. Vorige keer toen ik vloog (ook met transavia) had je een film draaien tijdens de vlucht maar moest je koptelefoontjes kopen om de film te kunnen beluisteren. Hier had ik geen zin in dus. Kan ik mn oordopjes van mn discman erin stoppen? Of hebben ze daar een andere maat voor. Ik weet wel dat het bij Maleisia airlines een andere maat is. Mjah Iemand een idee? |
Het kan wel, maar dan moet je een speciaal aansluitstukje hebben. Ik ben goedkope maatschappijtjes gewend en vergat ze dus deze zomer :(. Maar ja, op de heenweg kwam het geluid uit de lcd-schermpjes zelf en de rest van de vluchten was er niet eens radio oid aan boord.
|
Hangt van je oortjes af lijkt me; sommige hebben een speciale
aansluiting nodig idd... |
Bij transavia hebben ze 'n gewone aansluiting, ik gebruikte ook de oordopjes van mn discman. :)
|
Bij Martin Air hebben ze zo'n speciale aansluiting, maar als je je gewone oortjes erin doet heb je uit 1 oortje geluid, dus daar is ook nog wel mee te leven.
|
Citaat:
|
tnx voor reacties :)
Ik neem m gewoon mee hoor, we zien daar wel. Als het kan is het mooi meegenomen, toch? ;) Nog een paar uurtjes :o |
Ik heb ook een maand geleden met Transavia gevlogen, en ik heb gewoon de oordopjes van mijn discman kunnen gebruiken.
|
Het ligt aan het type vliegtuig
|
Bij Alitalia zijn ze bang dat ze neerstorten als je de discman aanzet.
En bij Ryanair mocht ik zelfs niet filmen aan boord :s :confused: |
Citaat:
|
Bij mij passen de dopjes er altijd in. Soms idd maar één oor maar dat is niet zo erg.
|
Bij Transavia kon ik gewoon de oortjes van m'n discman gebruiken.
|
Het lukt mij altijd (Easy Jet, Transavia, North West, Continental, Arkia).
|
De laatste aantal keer dat ik heb gevlogen, kon het juist niet...(KLM/Northwest, US Airways, Holland Exel)
|
Het is al een tijd terug, maar negen jaar geleden kon je bij Singapore Airlines gewoon je eigen dopjes er in doen.
|
Citaat:
|
Die van mij pasten er in.
|
Citaat:
|
Volgens mij toen ik naar Orlando ging met Martinair, kon je daar een koptelefoontje lenen, waardoor je het geluid van de film kon horen... maar weet dat niet meer 100% zeker.
Heb ik trouwens niet geleend, was toch al een film die ik gezien had. |
ik kon gewoon mn oordopjes inpluggen. van mn ipod, én gewone van mn discman.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Op een transatlantische vlucht met Air France krijg je gewoon een pakketje met daarin allerlei spulletjes, inclusief koptelefoon :)
|
vorige keren dat ik met 't vliegtuig ging stopte ik gewoon m'n eigen oordopjes er in, werkte perfect
|
ALTIJD gelukt :)
KLM US airways martin air british airways northwest airlines united airlines alaska airlines |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:34. |