![]() |
[TH] Ik bied mij aan als Oppas
Ik ben 13 jaar oud, maar kan goed met kinderen enz. omgaan.
Ik bied mijn oppaswerk aan voor kinderen van 5 - 10 jaar, u kunt mij bereiken over e-mail voor meer informatie en mijn prijs: rijk_visser@hotmail.com. Ik woon in Zaandam en oppas in Zaanstad en Amsterdam. Ik pas vaak op de kinderen van mijn zus en heb weleens opgepast op een jongetje van 7, ik heb dus enige ervaring. |
Daar is dit echt een goed forum voor :p .
probeer het eens op http://www.oppasaanhuis.nl/ of een briefje in de supemarkt, of de viavia, marktplaats :) |
ah schattig, maar denk dat veel ouders eerder denken dat je zelf nog een oppas nodig hebt ;)
|
Citaat:
|
Ik denk niet dat er veel scholieren zijn met kinderen. ;)
|
Citaat:
|
zou je een avondje op mijn huisgenoten kunnen passen, ze zijn vaak zo woest....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zou jou nog niet eens op mn cavia laten passen als ik die een zou hebben
|
Ga solliciteren als forumbaas.
|
Citaat:
|
Gadver
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dus jij kiest ervoor om je eigen ticket te betalen.
jongen zoveel mogelijk geld sparen voor andere dingen. ga alvast sparen voor een auto of een scooter. als de tijd kom zul je altijd zien dat je te weinig geld hebt |
Citaat:
|
Auto's wassen? Honden uitlaten? Folderwijk?
Oppassen is echt relaxed werk maar ik denk niet dat mensen iemand van 13 snel op hun kinderen laten passen. |
k geloof niet dat er veel mesnen zullen zijn die een 13 jarige laten oppassen....
bij ons vragen ze tegenwoordig zelfs meiden van 18 met ervaring een pre en al dat geleuter maar goed ik zou idem beginnen met een briefje ophangen in de plaatselijke supermarkt ofzo want hier zullen weinig ouders rond hangen (hopelijk) ja de jonge ouders... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dan zal ik eerst kindjes moeten maken, bied jij je daar ook voor aan? ;)
|
Je wilt oppassen op een kind van 10?
Hoeveel overwicht denk jij op zo'n kind te hebben??? |
Zeikerdjes :nono: hij vraagt of hij bij iemand kan oppassen, niet of het wel een goed idee is. En als ik kinderen had gehad, dan had je wel mogen oppassen hoor :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Als je 13 bent kan je denk ik beter een krantenwijk nemen of schoonmaakwerk gaan doen, het laatste weet ik niet zeker, maar volgensmij deed ik dat ook op mn 13e. Ik denk niet dat mensen zo snel iemand van 13 gaan vragen om op hun kinderen te passen en daarnaast verdient het ook niet zo geweldig veel.
|
Ok, ik ben zelf op mn 13e begonnen met oppassen, maar dat was op kinderen van 3 en 5.
Ik heb ondertussen zelfs een oppaskind van 13. Je kunt echt beter een ander baantje zoeken, want oppassen verdient ook niet echt lekker als je zo jong bent. |
ik was 12 toen ik begon met oppassen, 2x in de week :s
maar goed, die mensen waren ook apart. hahaha |
Je 'oppast' in Amsterdam? Ik heb nog een oppas nodig voor mn zoon. Meel me maar over 10-15 jaar.
|
Citaat:
|
rijk_v, ik zou zeggen, ga
A)Je vaders Opel/Lada whatever wassen, B)Winnen met een Zaanstads Kampioenschap verspugen, C)CD's branden en verkopen op de plaatselijke markt voor 't politiebureau, D)Niet naar NY, I.p.v. oppassen. (y) |
Je kunt ook straatmuzikant/levend standbeeld worden op de Dam
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
B) (n) C) Ik koop zelf cd's, branden is voor mekkeraars D) Dikke vinger (y) |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:30. |