![]() |
Allstars bleken??
hallo lieve forumbezoekers,
Ik heb zo'n jaartje geleden lichtgele allstars aangeschaft (echt heel lichtgeel, dus niet de zonnebloemgele) En nu wil ik witte, en aangezien mijn budget niet toereikend is dacht ik zelf aan bleken met bleek..zou dat gaan werken?? iemand misschien zelfs ervaring/tips? :o |
--> Lifestyle.
|
Geen idee of het kan, maar je krijgt wel +10 altopunten erbij.
|
gooi er een beetje wasbenzine op of iets anders dat uitbijt. kan je zien hoe snel die verkleuren.
suc6 (y) |
Van die Vale broeken bleken ze met Puimsteen, ik wete nietof 't ook daarop werkt, maar vast wel..
|
Je kunt witte Allstars nu voor 35 euro in de uitverkoop kopen hoor, bleken lijkt me een beetje riskant :)
|
helaas pindakaas, ook geen 35 euro in de beurs :o
|
Als je die gele toch niet meer leuk vindt, zou ik het gewoon proberen.
|
je heb wel kans dat het de gele kleur meer neigt naar rose als wit erna..
|
mag ik het gele hebben ?
|
@ gianluca
hee, jij bent toch niet toevallig deze vakantie in Renesse geweest of wel? :) ontopic: ik denk dat ik morgen even een klein stukje probeer ofzo |
Citaat:
Rrr, Masj, wat een geweldig strategetisch inzicht heb je toch! |
Ik zou in ieder geval niet gaan bleken, krijg je hele lelijke kringen van.
|
Citaat:
|
Als je jeans bleekt wordt t wel witter, maar ook weer niet met alle jeans(sommigen schijnen meer te verkleuren).
All Stars zal ook wel lukken. |
Ik zou zo'n pakje kopen, om een shirtje te verven enzo, heb je ook int wit, succes gegarandeerd, en t lijkt me sowieso iets veiliger dan bleken, want dat mislukt negen van de tien keer.
|
bedankt :)
ik ga dr denk ik toch maar geen bleek op mikken, die wasmaschine vond ik een beter idee ojaa gianluca: srry ik dacht even dat je iemand anders was :) |
door bleken beschadig je ook de stof, waardoor ze dus slapper kunnen worden, maar het kan er ook gaten in bijten en dat zou zonde zijn opzich...
|
maakt ook eigenlijk niet uit wat je ermee doet, all stars kunnen toch niet (meer) imo
|
gewoon eeen zooitke bleek, dat moet lukken(y) mijn beige/witte all stars zijn ook ook wit geworden(y)
|
:p probeer het en je ziet wel wat er uit komt
|
mijn blauwe zijn een stuk lichter geworden toen ik ze in de biotex heb gezet :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nooit van gehoord maar het klinkt ook niet als een broedplaats voor mode. :nono: |
Citaat:
Volgens mij ook niet echt, maar ik heb van 1 modekoningin gehoord die daar haar oorsprong vond. Maar dat zijn geruchten. :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:11. |