![]() |
opzoek naar goede trance nummers
ik ben opzoek naar een paar goede trance nummers, weet iemand nog een paar goede trance nummertjes??
ik hoor het graag!! alvast bedankt |
Die bestaan niet.
|
Citaat:
|
Je begrijpt dat het leuk is om je op de kast te jagen.
Leer spellen, trouwens. 'reageerd' :| |
jah, ze bestaan wel.. op een eerder topic over trance had k er al een paar genoemd.. geen zin om ze weer op te zoeke..
|
astrix - wider
man on earth - psionic medicine safi connection - prince of paranoia labyrinth - imprint |
Mocht je een grote lijst willen dan moet je me maar even een PM sturen.
|
dj mango - fuckhoeheetdatnummerookalweer
als ik t weet, dan post ik t |
Citaat:
|
Dan kun je lang zoeken.
|
Citaat:
|
|
nou erik, ik hou niet van trance.
maar 1 nummer vind ik geweldig. en die wilde ik dus noemen, so shut up ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Chain Of Strength - True Till Death.
|
Jordan & Baker - Explode
Jordan & Baker - Millions Marcel Woods - Static state Darius G vs. Mophos - Feels like heaven (rocco remix) |
Infected Mushroom - Disco Mushroom. Goa is ook trance. (a)
|
Citaat:
|
HAHAHA... omFg wat bedoel je met 'goede'?
emotioneel? die 'eentonige' beat super strak uit je discokar? het musicmaker-achtige kant en klare zangeresje erbij? in z'n orginaliteit? dansbaar? |
Dat is gewoon kut.
|
Citaat:
|
Citaat:
O,ja mocht je niet in Rotterdam wonen, informeer effe bij jou plaatselijke bibliotheek. :) |
Wat zijn jullie toch een stelletje zielige bekrompen figuren zeg. Als je niet van trance houd, reageer dan niet. Stelletje mongolen.
|
Trouwens, een paar 'oudjes':
Gouryelle - Tenshi Dj Tiesto - Dallas 4 PM Letfield - Song Of Life William Orbit - Adagio For Strings Paul van Dyk - For An Angel Sasha - Xpander Solar Stone - Seven Cities |
Citaat:
|
ik weet het weer ik weet het weer!
dj mangoo - eurodancer <3 |
Citaat:
en zielige bekrompen figuren? hmm, laat ik eens het nummer Neuk! - Bloesjesman maar weer eens ff gaan draaien.... |
Citaat:
De topicstarter is meer geholpen als jullie eens tips kunnen geven over trance Cd,s of nummers. :eek: |
Ik geef de tip om het andere topic dan maar te gebruiken dat nu weer mooi bovenaan zweeft.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:34. |