![]() |
Voorstel aanpassing site
Als je in een forum kijkt dan zie je wel door wie het topic begonnen is maar zonder datum en tijd, anders dan degene die er het laatst gepost heeft.
Dit is handig omdat je dan de ouwe koeien er gemakkelijk tussen uit kan halen. greetz QUINCY |
Brengt weer extra serverload met zich mee, misschien. "Oude koeien" worden meestal ook gesloten.
|
Of sorteer je topics op de datum van creatie ipv datum van laatste post; dan bestaat het 'ge-up' niet meer.. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgens mij kun je aan de lastposts best wel makkelijk zien of een topic recent is aangemaakt en nog actief is. Natuurlijk kun je een topic uppen van een jaar oud, maar als ik me niet vergis zijn dit sporadische aangelegenheden. Ik vind het ook een beetje lui, als je een topic bekijkt doe je dat toch om de inhoud van de titel, niet om de creatiedatum?
|
Citaat:
|
Als we nu gewoon eens niets zouden veranderen? Is dat wat?
|
Citaat:
|
Citaat:
Niets veranderen dus. Dat veranderen van jullie hangt me de keel uit, ik vermaak me zo wel... |
Citaat:
|
Niet voor iedereen; het handigst is wanneer je zelf kunt kiezen of de topics gesorteerd staan op begindata of datum van laatste post.. dan kan je het lekker helemaal zelf uitzoeken waar je kwaad om wordt; om de upjes of om de leuke topics die op pagina 34 staan..
maar euhm, laat het maar zo (y) |
Waarom beginnen jullie niet gewoon een eigen forum?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:06. |