![]() |
Ik zie mannen met baarden.
Overal. Als ik in bed lig: mannen met baarden. Als ik fiets: mannen met baarden. Als ik aan het werk ben: mannen met baarden. Het gekke is, dat ik geen mannen met baarden zie als ik in de tuin aan het werk ben. In de tuin is de enige plek waar ik geen mannen met baarden zie. Zijn er meer mensen die dit hebben of iets anders geks zien, betekent het misschien iets of kan ik er iets aan doen? Bij voorbaat dank.
P.S. Ik heb geen baard. |
Nee ik heb hier eigenlijk zelf helemaal geen last van, maar ik heb wel het gevoel dat ik constant met een stok in m'n reet loop, echt frappant. Net als ik dan naar het toilet ben geweest om mijn behoefte te doen (wat doe je anders op he toilet), dan voelt het nog wel relax, maar een paar uur later begint dat gevoel weer op te komen weet je. Echt dan stouw ik mijn vuist erin om te kijken of er wat zit, maar het gekke is dat het helemaal leeg is, slechts wat stukken stront, maar dat is normaal (toch?). Help mij.
|
Citaat:
P.S. Je kan me bereiken op 06-42967406. |
Godver. Waarom word ik niet serieus genomen hier!? Ik heb echt het gevoel dat ik in de maling word genomen.
|
Citaat:
|
Ik weet het, het klinkt ongeloofwaardig. Maar het is echt zo. Ik zou het absurd vinden als dit topic straks gesloten wordt en topics als 'ik zag een ufo' wel openblijven. Propaganda van de linkse kerk, wat ik je brom.
|
|
godver, men aids test is negatief
|
Het zijn meestal grijze baarden.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ah ! Het zijn zeker van die militante moslim-mannen hè ! Ja, Sjerif, ik ken jouw soort wel ! :eek: . |
Citaat:
|
Citaat:
Juus, ahh |
Lekker he, LSD? :p
|
Op dit forum ook al overal mannen met baarden:
http://www.andrew.cmu.edu/user/ebm/Z...0laden%201.jpg |
Kortom je hebt altijd last van Joden?
|
vrouw met de baard
|