![]() |
De HIK
ja, de hik, das altijd klote en soms lachen...
hoe verdrijven julle dat ding... |
"hik spik spouw
Ik geef de hik aan jou, ik geef de hik aan anderman, die hem wel verdragen kan... Hik spik spouw Ik geef de hik aan jou" en dat dan zeggen zonder te hikken tussendoor :D |
meer dan 15 seconde je adem inhouden ofzo.
|
In vijf seconden een glas water leegdrinken. Dat helpt bij mij meestal.
|
Op je kop gaan staan tegen een muurtje..
Helpt ook soms.. |
Echt verneukt als je net ff lekker aan het roken bent ja :<
|
10 minuten je adem in houden, ben je overal vanaf
|
Zelfmoord plegen, dan gaat het zeker over en komt het nooit meer terug.
|
Met je neus dicht geknepen 10 slokken water drinken.:)
|
terpetine drinken helpt ook wel :rolleyes:
|
Citaat:
Aan witte paarden denken heeft ook een hele lange tijd gewerkt. Nu niet meer, misschien moet ik eens gele varkens proberen ofzo :D. |
Citaat:
maare..ja waar dit topic vandaan komt :confused: |
Het enige dat dit topic te maken heeft met Drugs & Alcohol is datgene de TS nam alvorens dit topic te starten.
|
adem inhouden werkt meestal wel :p
|
rustig in en uit ademen en concentreren op je middenrif
werkt (Y) |
Citaat:
|
Citaat:
Ben er na 2 keer gecontroleerd ademen vanaf. |
Citaat:
M.a.w.: ze was ontzettend zat. |
Dit werkt echt:
glas water tappen. Vervolgens een stuk of 5 6 slokken nemen met je hoofd ondersteboven. Het gaat dan bij mij altijd over. Gistern trouwens nog last van gehad :p |
Citaat:
en van die witte paarden is echt waar. Bij Kel en mij heeft dat maandenlang gewerkt. Ik denk dat het met de concentratie op iets anders te maken heeft ofzo. En opzich vind ik het wel een leuk topic ^^. |
Wat ook wel wil werken is er gewoon niet aan denken en je er niet aan iriteren maar gewoon normaal doorgaan met wat je bezig was.
|
Citaat:
|
Als je op dat moment met witte paarden bezig bent wel ja.
|
Citaat:
|
Ja dat bedoelde ik ook :P
|
op je handen staan en slok water drinken.
laatst had ik in discotheek. toen hielp het om een biertje achter over te slaan. |
In de discotheek op je handen gaan staan... lol :D
|
dan ben je wel dé man (of vrouw)
|
Citaat:
ik heb de hik ik heb de slik ik heb m nu ik heb m dan geef m aan een andere man die m goed betalen kan en dan 10x ofzo zo snel mogelijk |
dan heb jij het fout geleerd ;)
|
Gewoon veel water drinken (of enige andere vloeistof) en dan een boer laten.
|
een glas water drinken terwijl iemand je oren dichtknijpt helpt altijd.
|
Citaat:
Hikke pikke porretje Geef de hik een snorretje Geef de hik aan een andre man Die hem goed betalen kan Het slaat werkelijk nergens op. Wat wel helpt is ondersteboven (ofzo) water drinken. |
Citaat:
Dit is de enige fatsoenlijke manier (y) |
die liedjes op dreunen is ook een leuke fatsoenlijke manier :)
|
maar ik vraag me af of je niet alles uitproest als je ondersteboven drinkt :confused: want je kan toch niet de andere kant op drinken ofzo? ik snap het echt niet... :s
|
probeer het ff anders...
|
Citaat:
|
peristaltische beweging zal toch ook wel bij vloeistoffen werken ;)
|
Citaat:
|
de peristaltische beweging heeft te maken met bepaalde spieren die kunnen duwen en trekken aan organen, zodat jij bijvoorbeeld op je kop hangend kunt eten en volgens mij is dat ontregeld bij de hik
|
Citaat:
|
Citaat:
Bij de hik is je middenrif even overstuur, en geeft die om de zoveel tijd een keer een schok. (spant zich aan) |
En dat moet dan toch weer in evenwicht gebracht worden of licht dat nou aan mij...
|
Ik had een keertje de hik, vroeg een maat aan me "wil je dr van af?" ik zo ja natuurlijk dus hij vraagt "wat heb je gister gegeten?" ik nadenken en geef antwoord, hij zo "ok nu ben je dr van af" dus ik kijk hem met een verbaasd gezicht aan, is het verdomme nog waar ook... stond echt paf...
Blijkt dat als je ergens aan gaat denken dat je vergeet om te hikken zeg maar, en dan blijft het dus weg.. |
Citaat:
dat was mijn nuttige bijdrage aan dit topic, een kleine correctie :D |
Voor zover ik er iets van begrijp is de peristaltische beweging toch juist hetgene wat het allemaal ontregelt en daar moet je dan vanaf zien te komen (van die beweging dus :P).
|
Ik heb nu de hik en ik kom er niet vanaf maar ik wil slapen :(
|
Citaat:
|
Citaat:
En nee dat kwam niet van de hik. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:40. |