![]() |
Neusharen
heyhey iedereen,
ik geloof in neusharen, en wou graag weten of er meer mensen zijn die dat doen. Ik heb ook een "beschermneushaar" zegma aan een kettinkje om mn nek hangen, met de naam pinokkio Ik zie soms ook neusharen, en kan er mee praten. Als ik dit vertel aan iemand, verklaart men mij meestal voor gek. Ik hoop dat er meer mensen zijn die hierin geloven... |
Weet je DarkSide, ik vind het echt heel mooi dat je ze kan zien.
Als ik aan neusharen denk, denk ik altijd aan....lieve, hele aardige, kleine, mooie haartjes....en ik denk dat de mensen die ze kunnen zien een goed, lief en gevoelig innerlijk hebben Je moet natuurlijk wel het juiste gevoel hebben om die mooie neusharen te zien, niet te grof van binnen zijn oid.. echt puur zijn. En weet je DarkSide, laat je niks door anderen wijsmaken, jij weet waar je het over hebt, jij kan ze zien! dus ik zou zeggen: wees trots dat je ze kan zien en doe je neushaar een x de groeten van me! |
je kan ermee praten?
wat hebben je neusharen zoal te melden? :rolleyes: |
Citaat:
|
Hahaha, kerel! :D
Doe niet zo zielig. :p |
I smell bullshit :D
|
Wat een kutgrap.
|
:D
Mystiek hor ;) *grinnik* Maar nu je het erover hebt... ik heb ook een luckyneushaar... die voelt zommige dingen heel goed aan.. Wanneer ik moet niezen bijvoorbeeld :P |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:23. |