![]() |
De Da Vinci Code
Ik denk dat de meeste het boek wel kennen geschreven door Dan Brown, en toch wel een thriller van topformaat.
Het Verhaal 4 Mensen worden vermoord, waaronder de curator van het Louvre. Net voor zijn dood schrijf hij mysterieuze code taal overal in het museum. Sophie Neveu van de afdeling crypotologie komt naar de plaats van de moord. Robert Langdon is ook opgeroepen door de franse politie, niet voor zijn uitstekende kennis van de tekens maar wegens verdenking van de moord. Robert Langdon & Sophie Neveu vluchten weg op zoek naar één van de bekenste relikwien uit de Christelijke Godsdienst, een relikwie dat de Christelijke kerk wel tot val kan doen brengen...de graal, maar wat is de graal & waar ligt die? Release Date July 2005 Cast Robert Langdon: Harrison Ford (wss) rest: zijn nog geruchten. Was wel te verwachten dat ze hem gingen verfilmen, ik vind het een uitstekend idee! |
warom is dat een enorm schijtverhaal en beweer je dat het een leuke film is?
|
ja ik ken het boek verder niet, maar als ik dat "het verhaal" lees dan krijg ik accute **** aan mijn anus :o
|
Citaat:
|
Ik heb het boek nog niet gelezen, maar het lijkt me een interessant boek.
Als ze het echt gaan verfilmen, ben ik er wel benieuwd naar. |
Leuk hoor. Ik heb het boek nogsteeds niet uit, t komt er de laatste tijd niet meer zo van :o
Hoewel je zo'n Gristelijk Triller ook vereselijk makkelijk kan verneuken natuurlijk. |
Het boek was in ieder geval erg leuk om te lezen. Ik hoop dat ze er iets moois van kunnen maken, maar of dat ze lukt is nog maar afwachten.
|
Citaat:
|
Het boek is erg leuk, maar ik verwacht niet veel van de film
|
Het boek vond ik geweldig door alle interessante weetjes over symboliek, kunst en religie.. Maar een film? Hmm, ik weet het niet.
Ik had een verfilming verwacht, maar dan eerder met Russel Crow in de hoofdrol. |
Citaat:
|
Leuk dat ie verfilmd gaat worden. Maar heb er weinig hoop voor.
Regie komt in handen van Ron Howard en het scenario wordt geschreven door niemand minder dan Akiva Goldsman, de schrijver achter "geweldige" films als Lost In Space, Practical Magic, Batman Forever, Batman & Robin en I Robot. |
Citaat:
|
Lijkt me hartstikke leuk die film. Boek was heel goed, dus ze kunnen er vast wel iets moois van maken!
|
ja ik ben er nu mee bezig, in het engels heel goed geschreven en flink spannend
|
Dit moet wel een vette film worden!! De cast is iig al ijzersterk:
Tom Hanks .... Robert Langdon Audrey Tautou .... Sophie Neveu Ian McKellen .... Sir Leigh Teabing Alfred Molina .... Bishop Aringarosa Jean Reno .... Bezu Fache Paul Bettany .... Silas bron: http://www.imdb.com/title/tt0382625/ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Vinden jullie Tom Hanks niet in die rol passen? Of vinden jullie het gewoon een bout-acteur?
|
Vanaf wanneer komt ie in de bios?
|
Volgens mij pas in 2006..
|
Mmm, ik ben benieuwd. Het boek was erg goed, maar ik vraag me af wat er van het script gemaakt wordt. Vooral door alle kleine symbolisme-dingen was het boek goed, maar dat zal wel niet in de film zitten. En Tom Hanks als Robert Langdon... :s Ik zie het niet zo voor me, ik had er eerder iemand als Russel Crowe voor in gedachten. Maar Ian McKellen als Leigh Teabing is wel (y)
|
En waarom wordt er een topic van een jaar oud voor geupt?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:23. |