Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Eropuit! (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=73)
-   -   BANDLEDEN GEZOCHT. alle topics die ooit op HP stonden. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=93304)

humandoll 16-05-2002 09:21

Bandleden omg Leiden gezocht!!

Hallo!
Ik ben een meisje, 17 jaar, woon in Leiden en zoek gitaristen drummer, zangers, zangeressen enz. om een band mee te beginnen. Je hoeft geen ervaring te hebben. Mail me eens: xxbenjamin@hotmail.com
Vertel dan wat je speelt, van wat voor muziek je houd, waar je vandaan komt enz.
groetjes!!

arrebar 17-05-2002 20:22

ik speel gitaar, en ik luister voornamelijk naar thrash metal, en woon in voorschoten

chaostar 19-05-2002 09:53

hoi, ik ben martine, woon in wassenaar en ik drum en speel keyboard.

Ik luister meestal naar heavy-, melodische-, gothic- en doom metal

groeten

Martine

arrebar 19-05-2002 11:08

Citaat:

chaostar schreef:

groeten

Martine

speelde jij niet in de schoolband van het adelbert vorig jaar op de high school music competition?

chaostar 19-05-2002 11:18

Ja dat klopt!
Dat je dat onthouden heb.:) Wie ben jij eigenlijk?
Die band bestaat ondertussen niet meer, ik speel nu wel in een ander (beter) bandje. We spelen rock beetje zoals Live enz.

We zouden optreden in 't Jok in Katwijk maar dat gaat niet door :(

humandoll 19-05-2002 15:48

ok, bedankt. ik zit nu met examens opgescheept. Ik laat nog wel wat horen. Drummer+bas+gitaar=oke

humandoll 19-05-2002 15:53

Citaat:

humandoll schreef:
Hallo!
Ik ben een meisje, 17 jaar, woon in Leiden en zoek gitaristen drummer, zangers, zangeressen enz. om een band mee te beginnen. Je hoeft geen ervaring te hebben. Mail me eens: xxbenjamin@hotmail.com
Vertel dan wat je speelt, van wat voor muziek je houd, waar je vandaan komt enz.
groetjes!!

zelf ben ik by the way basgitariste, had ik nog niet verteld:D

arrebar 19-05-2002 19:13

Citaat:

chaostar schreef:
Ja dat klopt!
Dat je dat onthouden heb.:) Wie ben jij eigenlijk?
Die band bestaat ondertussen niet meer, ik speel nu wel in een ander (beter) bandje. We spelen rock beetje zoals Live enz.

We zouden optreden in 't Jok in Katwijk maar dat gaat niet door :(

ik was die zanger/gitarist van coinsidence, het 4de bandje, wij coverden smells like teen spirit, the other side, en twilight zone, ehm als je het nu nog niet weet, ik was die ene met rood gespoten krullend haar
oja en wij waren laatste geworden!!!!!!

muckymouse 20-05-2002 14:54

Citaat:

chaostar schreef:

groeten

Martine

HEEEEEEEEEEEEJ TIENE jij hier????:D

nou uh, ik ben myrthe houd van gothic/black metal, rock en altern rock, en ook wel een beetje punk en ska

en ik zing dus

muckymouse 20-05-2002 14:55

en ik kom uit leiden:)

arrebar 20-05-2002 15:45

Citaat:

humandoll schreef:
Hallo!
groetjes!!

van welke muziek hou jij zelf eigenlijk

humandoll 21-05-2002 06:25

hoi,
zelf houd ik van rock ;)
Ik vind be=ands goed zoals: linkin park, papa roach, koRn, 3doorsdown, RHCP, live, kane, enz.
~X~

muckymouse 21-05-2002 11:34

ok dan, zullen we dan maar es ergens gaan meeten ofzo:D

arrebar 21-05-2002 13:40

ehm we hebben nu een gitarist, bassiste, drumster, en een zangeres.
dus ja we kunnen gaan meeten:)
dan moeten we aleen nog effe kijken of we een eventuele oefenruimte kunnen krijgen, das wel zo makkelijk.
oja ik heb nu examens tot volgende week donderdag, dus daarna kunnen we wel afspreken,
humaldoll en mucky, waar zitten jullie eigenlijk op school

humandoll 22-05-2002 09:28

ehm ja, goed idee over meeten
ik heb nu ook nog examens, dus ff geen tijd.
maar wel cool.
kunnen jullie by the way liedjes en muziek schrijven??
xx

humandoll 22-05-2002 09:29

Citaat:

arrebar schreef:
dan moeten we aleen nog effe kijken of we een eventuele oefenruimte kunnen krijgen, das wel zo makkelijk.
oja ik heb nu examens tot volgende week donderdag, dus daarna kunnen we wel afspreken,

ik zit in Gouda op school, maar hoop er snel vanaf te zijn, dan ga ik pabo doen in Oegstgeest waarschijnlijk.

arrebar 22-05-2002 10:12

ik kan zelf wel liedjes schrijven,
en ik oefen veel theorie met gitaarles,
nougoed suc6 met je examens

muckymouse 22-05-2002 19:53

Citaat:

arrebar schreef:

adelbert college, bij martine dus

muckymouse 22-05-2002 19:54

Citaat:

humandoll schreef:
ehm ja, goed idee over meeten
ik heb nu ook nog examens, dus ff geen tijd.
maar wel cool.
kunnen jullie by the way liedjes en muziek schrijven??
xx

ik schrijf teksten, maar muziek schrijven heb ik never geprobeerd

arrebar 22-05-2002 19:59

Citaat:

muckymouse schreef:

adelbert college, bij martine dus

hmms dat ken ik wel, ehm heb jij iedeeen voor een goede meetplek en dag

Mortischa 23-05-2002 17:29

dank je aisa!!!

humandoll 24-05-2002 08:43

Citaat:

arrebar schreef:

hmms dat ken ik wel, ehm heb jij iedeeen voor een goede meetplek en dag

in leiden ofzow?

humandoll 24-05-2002 08:45

Citaat:

Mortischa schreef:
dank je aisa!!!
:( :confused:

muckymouse 24-05-2002 12:26

Citaat:

humandoll schreef:
:( :confused:
zij was degene die mij op dit topic wees
dus vandaar

bij deze, bekankt hoor aisa

humandoll 24-05-2002 20:59

Citaat:

muckymouse schreef:

zij was degene die mij op dit topic wees
dus vandaar

bij deze, bekankt hoor aisa

oke!
dat wist ik niet.......... ;)

arrebar 24-05-2002 21:45

Citaat:

humandoll schreef:

oke!
dat wist ik niet.......... ;)

laten we weer tot de orde van de dag overgaan

humandoll 25-05-2002 14:31

Citaat:

arrebar schreef:

laten we weer tot de orde van de dag overgaan

ja oke, willen we nog meeten?
en zoja, waar? en wanneer?
ik stel voor: na 30 mei want dan ben ik klaar met mijn examens. Ik kom never nooit in Voorschoten, ik ken het daar ook niet dus please niet daaaaar!
nog andere ideetjes??
:)

arrebar 25-05-2002 17:45

Citaat:

humandoll schreef:

ja oke, willen we nog meeten?
en zoja, waar? en wanneer?
ik stel voor: na 30 mei want dan ben ik klaar met mijn examens. Ik kom never nooit in Voorschoten, ik ken het daar ook niet dus please niet daaaaar!
nog andere ideetjes??
:)

na 30 mei is prima
weet iemand hier trouwens een oefenruimte, ook niet onbelangrijk. et lijkt me handig om in leiden ofzo af te spreken

humandoll 26-05-2002 12:18

Citaat:

arrebar schreef:

na 30 mei is prima
weet iemand hier trouwens een oefenruimte, ook niet onbelangrijk. et lijkt me handig om in leiden ofzo af te spreken

heb geen idee waar we kunnen oefenen....in een school ergens die dat toestaat? :confused: :confused: :confused:

arrebar 26-05-2002 16:05

Citaat:

humandoll schreef:

heb geen idee waar we kunnen oefenen....in een school ergens die dat toestaat? :confused: :confused: :confused:

ehm het is te proberen, het handigste is meestal bij de drumster thuis, maargoed dat is ook maar 1 van de 10 keer dat dat kan.
je kan anders nog oefenruimtes huren maar die zijn erg duur,
iemand btw suggesties voor bandnamen

Mortischa 26-05-2002 17:06

Citaat:

arrebar schreef:

ehm het is te proberen, het handigste is meestal bij de drumster thuis, maargoed dat is ook maar 1 van de 10 keer dat dat kan.
je kan anders nog oefenruimtes huren maar die zijn erg duur,
iemand btw suggesties voor bandnamen

zou je neit eerst gaan kijken of het wel klikt voor je een bandnaam verzint, en als je een bandnaam verzint denk ik dat je ook wel meot weten wat voorn muziek je wil gaan spelen toch?

arrebar 26-05-2002 17:28

Citaat:

Mortischa schreef:

zou je neit eerst gaan kijken of het wel klikt voor je een bandnaam verzint, en als je een bandnaam verzint denk ik dat je ook wel meot weten wat voorn muziek je wil gaan spelen toch?

ehm ja daar heb je helemaal gelijk in,
maargoed het is nooit verkeert om wat iedeetjes te hebben voor een bandnaam

chaostar 26-05-2002 19:23

Hallo daar ben ik weer eens, ik vergeet hier welles te kijken *shame*

over de oefenruimte gesproken, in the box (valkenburg) kan je goed oefenen, staat een drumstel en versterking enz. Tis iets van €26 voor 3 uur.

Uhm bij de drumster thuis oefenen (bij mij dus) heeft niet veel zin...ik heb (nog) geen drumstel (komt eraan deze zomer)...ennuh...die past niet in mn huis, maar waar ik m neer zet kunnen we niet oefenen...

over meeten...k zit nu in 5 v en heb erg weinig tijd omdat t er nogsteeds om hangt of ik wel over ga...ik heb de komende 2 weken toetsblok dus dat schiet ook niet op....

arrebar 26-05-2002 20:40

Citaat:

chaostar schreef:
Hallo daar ben ik weer eens, ik vergeet hier welles te kijken *shame*

over de oefenruimte gesproken, in the box (valkenburg) kan je goed oefenen, staat een drumstel en versterking enz. Tis iets van €26 voor 3 uur.

Uhm bij de drumster thuis oefenen (bij mij dus) heeft niet veel zin...ik heb (nog) geen drumstel (komt eraan deze zomer)...ennuh...die past niet in mn huis, maar waar ik m neer zet kunnen we niet oefenen...

over meeten...k zit nu in 5 v en heb erg weinig tijd omdat t er nogsteeds om hangt of ik wel over ga...ik heb de komende 2 weken toetsblok dus dat schiet ook niet op....

aha ok, weetjij of je op het adelbert kan oefenen ofzo?

chaostar 27-05-2002 15:09

nee ik denk niet dat dat kan...niet wanneer de helft van de band nieteens op t adelbert zit en er 1 ook nog eens al bijna weg is.

arrebar 27-05-2002 15:15

Citaat:

chaostar schreef:
nee ik denk niet dat dat kan...niet wanneer de helft van de band nieteens op t adelbert zit en er 1 ook nog eens al bijna weg is.
ja dan gaat dat wel lastig worden,
ehms denk denk
kraak kraak.
nouja dat zien we later wel

humandoll 28-05-2002 19:08

Citaat:

arrebar schreef:

ja dan gaat dat wel lastig worden,
ehms denk denk
kraak kraak.
nouja dat zien we later wel

c00l dat jullie zo enthousiast zijn bandnamen weet ik het allemaal :D
tuurlijk heb ik ideeen, maar we moeten eerst maar zien of het klikt enz. En die oefenruimte komt er wel, die box lijkt mij wel oke als ik dat hoor, hoef je alleen maar je gitaar mee te nemen dus dat is wel handig. Kun je in die box ook optreden enz?? gewoon een vraagje he ;)
maar echt leuk.
en trouwens, zo goed kan ik ook weer niet bassen, als we in de zomer vakantie afspreken en het lijkt wat te gaan worden met ons ga ik de hele vakantie lang oefen, promished bij deze!
xxx

arrebar 29-05-2002 09:14

Citaat:

humandoll schreef:

c00l dat jullie zo enthousiast zijn bandnamen weet ik het allemaal :D
tuurlijk heb ik ideeen, maar we moeten eerst maar zien of het klikt enz. En die oefenruimte komt er wel, die box lijkt mij wel oke als ik dat hoor, hoef je alleen maar je gitaar mee te nemen dus dat is wel handig. Kun je in die box ook optreden enz?? gewoon een vraagje he ;)
maar echt leuk.
en trouwens, zo goed kan ik ook weer niet bassen, als we in de zomer vakantie afspreken en het lijkt wat te gaan worden met ons ga ik de hele vakantie lang oefen, promished bij deze!
xxx

ja er zijn nog wel meer van dat soort oefenruimtes, dus dat is een goed idee, de boerderij heeft er bijvoorbeeld ook een.
oja voor adressen om op te treden, als we zover zijn, daar weet ik er wel wat van,
oja voeg me trouwens maar effe toe aan msn, sepultura@dreamtheater.zzn.com. dat spreekt wat makkelijker af.
ja ik ga deze tochal lange vakantie ook flink oefenen, ik moet er nog veel theorie doorheen werken, en ik wil beter kunnen soleren.
nougoed we komen er wel uit

muckymouse 03-06-2002 14:24

momenteel ben ik me stem kwijt dankzij een leuk verkoudheidje, maar over t algemeen oefen ik hard:D

kben trouwens een sopraan

muckymouse 03-06-2002 14:25

en wat de muziek betreft, graag iets hards:D

arrebar 03-06-2002 14:50

Citaat:

muckymouse schreef:
en wat de muziek betreft, graag iets hards:D
daar ben ik het volledig mee eens

Nighttime Bird 03-06-2002 22:41

Mmmhh, hebben jullie nog een gitarist nodig?
Ik luister (en speel) vele vormen van metal, en nog veel meer andere dingen.
En ik heb hele schriften volstaan met teksten en gitaarnummers/riffjes/enzovoorts.

tlronin 10-06-2002 13:40

Hey,

leuk initiatief om zo een band te beginnen. Paul en ik (Danny) zijn ook een bandje begonnen genaamd Serpent Im Hortus en we zoeken alleen nog maar een drum(ster)mer en een basspeler(ster). Ik dacht misschien wil humandoll in deze band bassen, maar mischien ook in de onze (muziek+teksten zijn allemaal klaar, je ken zo meebassen) En misschien wil de drummer (forgot yah name) ook in 2 bands tegelijk drummen. Ik heb op me kamer een drumstel en Paul en ik oefenen bij mij thuis als me ouders een weekendje naar de camping zijn, dus dat zit wel goed allemaal. Ik doe ritme gitaar en vocals en paul doet leadgitaar. Style? Ik zou het niet wetuh! Deftones/ Tool/ Live/ 3 Doors Down - achtig.

Ufke 13-06-2002 20:29

bandleden gezocht, omgeving EINDHOVEN

we zoeken een drummer en iemand die kan zingen. de muziek die we gaan maken is punk/skapunk. we zijn nou met z'n tweeën, john (paco de taco op het forum) speelt gitaar en ik (roel) speel basgitaar. een bandnaam moet nog bedacht worden en we zoeken iemand rond onze leeftijd, wij zijn 16 en 17.

Shadow Of Death 14-06-2002 14:56

*grom*

*zoekt band omgeving eindhoof.. maar is zelf bassiste :S*

Ufke 14-06-2002 15:15

Citaat:

Shadow Of Death schreef:
*grom*

*zoekt band omgeving eindhoof.. maar is zelf bassiste :S*

tip: koop een drumstel :)

PrimRose 14-06-2002 18:57

Kan wel zingen, woon in Schijndel studeer in Eindhoof, maar is 21 jaar oud....en ik weet niet of ik punk/skapunk kan zingen, nog nooit gedaan.

kus PrimRose (Hanneke)

arrebar 15-06-2002 14:57

en toen was het stil

Visceral 16-06-2002 17:22

ik heb al een band waarin ik zanger/bassist ben, maar ik wil best gewoon "los" zingen proberen. ik studeer in Eindhoven en ben 19 jaar. misschien iets te oud. lemme know

Roxy 16-06-2002 17:41

oh ufke en paco de taco in een skapunk band *iz fan :o *

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:39.