![]() |
wiet en.... klopt dit?
beste forummers,
gister had ik een jointje op white widow om precies te zyn:D voor de 4e x ofzo in mn leve , en het rare is dat elke x als ik smoke, en ik ben dan stony dat ik dan niet echt meer weet wat ik doe of zeg als ik iets zeg denk i: huh heb ik dit gezegd? wat zei ik? heel vaag allemaal betekent dit dat ik er niet tege kan ofzo:S :s het was niet echt prettig moek zegge wie hebben dit nog meer? |
heb ik ook zo vaak
|
Als ik stoned ben ga ik altijd een oneindige stroom van bullshit uitkramen, nog tien keer zo erg als normaal, dus ik heb dat ook wel. Best veel mensen die meer gaan praten als ze stoned zijn hoor, dat zie je wel aan dit topic .
|
Citaat:
|
Citaat:
das tog nie relaxtt das toch meer klotuhh, |
Bedoel je dat je vergeet waar je het over hebt terwijl je aan het praten bent? Dat heb ik ook zo vaak das vrij normaal. En wazige uitspraken die je de volgende dag of hetzelfde moment mischien al niet meer weet hebben ook al iets meer mensen gehad :D. Het is dus vrij normaal en je kan er dus niet niet tegen (denk ik).
|
Dat is juist het vette aan blowen! Dat je hele beeld van de wereld verandert en dat je dingen gaat denken/zeggen die je in nuchtere toestand niet eens bedacht/gezegd zou hebben. Ik zie niet wat er nou zo erg aan is :confused:
|
Je hebt er precies nog last van :D (nee, serieus, tip: neem de moeite om redelijk fatsoenlijk en begrijpelijk Nederlands te typen, dan neemt men je al snel veel serieuzer en krijg je minder zeikreacties).
Het is vrij normaal dat blowen een bepaald effect op je heeft, bij de een is dat al wat aparter als bij de ander. En als je redelijk stoned bent, kun je verward worden of minder oplettend. In het algemeen wel als je onder invloed bent. Heeft niets te maken met dat je er niet tegenkunt, maar blijkbaar heeft blowen dat effect op je en als je dat niet prettig vindt, zou ik toch niet meer blowen. Zelf heb ik dat niet zo, ik trek me meer terug en bekijk de boel op een afstand, of doe mijn ogen dicht en luister (iedereen denkt dan altijd dat ik slaap, zeker als ik mijn hoofd op tafel leg :D maar dat is helemaal niet zo, ik wil gewoon liggen en luisteren ^^). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je het niet prettig vindt moet je het niet doen, tenzij er een bijzonder sterk iemand jou ertoe dwingt of je er rijkelijk voor beloond wordt, bijvoorbeeld financieel. Aangezien de laatstgenoemde scenario's bijzonder onwaarschijnlijk zijn is het mijns inziens het beste om gewoon helemaal niet meer te blowen.
Wat is het leven toch simpel. |
goed idee, kga stoppe, als mense t aanbiede lijkt t aanlokkelijk
maar het is verrottt adios en de groete(ook aan alle joints) |
Citaat:
|
jahaaa :o
|
Dat is een overdosis!
|
Citaat:
|
als je het nou weer doet, moet je gewoon wat minder nemen. misschien moet je het opbouwen.
|
mwah, zoals dinges al zei, als je je er niet prettig bij voelt, doe het dan gewoon niet!
|
Citaat:
|
Citaat:
Wel een originele manier om zelfmoord te plegen. |
Citaat:
volgens mij ga je out al lang voordat het flesje leeg is |
Citaat:
En dan ga je dood, en heb je rigor mortis, dus dan kan de rook er ook niet uit. Moet je eigenlijk je lichaam aan de wetenschap doneren, dan gaan ze er in snijden en zodra ze je longen raken staat hun laboratorium opeens blank. :D |
lol :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daarbij ging het juist om het jezelf doodróken. :cool: |
Als je de THC uit de wiet haalt en die puur hebt kun je het ook snuiven. Denk dat het op die manier wel kan (overdosis wiet)
maar we raken een beetje offtopic geloof ik ;) |
Dat krijg ik altijd van drank.
En zo erg is dat nou ook weer niet, je krijgt de volgende dag alleen wat rare dingetjes te horen.. |
Citaat:
Nee! Wat jij waarschijnlijk bedoelt is dat 1 liter water bij kamertemperatuur en standaardomstandigheden een massa heeft van ongeveer 1 kilogram. 1 liter lucht heeft een kleinere massa bij standaardomstandigheden. Er geldt namelijk bij benadering de ideale gaswet: pV = nsRT, waardoor bij standaardomstandigheden p=1 bar=105 Pa, T=293K geldt: ns=pV/RT, met V = 10-3 m³. Hieruit volgt ns= 0,041 mol Lucht is een mengsel van ongeveer 20% zuurstof en 80% stikstof, dus het massagetal is bij benadering 14,5. Een liter lucht heeft daarom een massa van ongeveer 0,6 gram. |
Citaat:
als ik iets juridisch uitleg ga ik toch ook niet alle wetsartikelen en relevante jurisprudentie noemen, dat je natuurkunde studeert geloven we zo ook wel hoor |
mwa ik ben een natuurkunde n00b en ik begrijp het ook, dus zo moeilijk moet het niet zijn. Je moet gewoon de berekening niet lezen en dan snap je het wel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind het kut als mensen gaan praten als ze stoned zijn..heb je er niets aan :p
ogen dicht doen en denken dat is het leukst aan stoned zijn |
(ogen tijdig opendoen als je gaat draaien wel:p)
|
misschien kan de topicstarter een keer een andere soort wiet roken, of hasj ofzo.. geeft vaak een iets ander effect
|
Citaat:
|
Ik heb dat vaak genoeg, ik hoef er dan ook niet stoned voor te zijn :p
|
Ik doe van mezelf idd ook al genoeg wazige uitspraken maar als ik stoned ben dan worden ze nog waziger en gaan ze echt helemaal nergens meer over. Maar dat vind ik wel altijd een van de leukste dingen. Een beetje wazig slap tegen mekaar zitten ouwehoeren daar komen echt de raarste dingen uit :D.
|
Citaat:
Jammergenoeg denken slechts weinig mensen er zo over. :| |
Hm, ik buig voor Mephostophilis. :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:15. |