![]() |
----Polyfone beltonen-----
Hallo mensen,
weten jullie hoe je polyfone beltonen gratis op je mobiel kan zetten ik heb een samsung X450 Alvast bedankt |
Tegenwoordig is niets meer gratis, dus ga er maar vanuit dat polyfone beltonen dat ook niet zijn. Je kunt ze bestellen via internet, maar dat kost je wel geld..
|
Ringtones zijn op zich wel poly-triest.
|
Citaat:
|
wat zijn polifoon beltoon?
|
Trilfunctie. :p
|
Citaat:
|
Wat ik zo stom vind, is dat je er voor moet wappen :mad: Bij die monofone hoefde je alleen maar te bellen, maar bij polyfone moet je bellen én wappen. Nou, dacht het niet. (n)
|
Een beetje fatsoenlijke telefoon met polyfone beltonen is tegenwoordig ook uitgerust met bluetooth en/of infrarood. Koop een bluetooth dongle of infrarood adapter en download je ringtones / wallpapers etc via internet en zet ze zo over op je GSM. Betaal je nooit meer idioot hoge WAP / belkosten, alleen eenmalig de kosten voor dongle of adapter.
|
Ik haalde mijn monofone nog wel eens van www.bamikanarie.nl daar kan je ze zelf intoetsen. Maar hoe dat werkt met polyfone: geen idee.
|
Op de telefoon zelf zitten meestal al een stuk of dertig ringtones, gewoon gratis meegeleverd, het lijkt mij dat je daar toch wel genoeg keus uit hebt :confused:
|
Ik weet niet of je met die telefoon ook een kabel om m aan te sluiten op je computer kan gebruiken, maar dan kun je ze gewoon via je computer downloaden (moet je ook wel weer weten welk formaat je ringtones moeten hebben enz, mn broer weet er meer van)
|
Zaten er geen ringtones in toen je hem pikte?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:57. |