![]() |
Lijkt het je wat om zelf over de Catwalk te lopen?
Een droom of een nachtmerrie? Zou je het fantastisch vinden om catwalkmodel te zijn of lijkt het je maar niks?
Of heb je het al weleens gedaan? |
Ik heb 3 keer voor school modeshow moeten lopen.
En de eerste 2 keer heb ik er erg domme dansjes bij moeten doen. Bluh... De laatste keer was wel oke. Ligt er ook aan wat je aanhebt/aanmoet. Als je het zelf hebt ontworpen voor school vind ik het wel leuk. Maar ik zou noooooit fulltime fotomodel willen zijn. |
neee lijkt me niks , gaan al die mensen staren..ugh bedankt
maarem ik wil er wel zo uitzien hoor, mooi slank :D |
ik heb er gelopen:p
|
Citaat:
|
Uhmz.. ik ben er niet geschikt voor. :D Maar het lijkt me wel koel, ook een paar keer gedaan voor een vriendin van mij (modeontwerpster-in-opleiding-maar-ontwerpt-toch-al) en dat was heel gaaf. :)
|
Citaat:
|
Ik zou het wel willen, maar dat gaat niet echt lukken met mijn 170:(
|
Citaat:
if you got the looks, you're in |
ik zou t wel willen hoor, maar 1 keer ofzo,want voor de schermen lijkt me niet echt de fijnst baantje die je kunt hebben, ik werk liever erachter
|
Citaat:
Heel erg gaaf! |
mjah opzich wel gaaf....
maar daar voor moet je mooi & lang & apartige uitstralinghebben... 3 dingen die ik niej heb |
Citaat:
|
Citaat:
|
voor school weleens gedaan maar dat is niet echt natuurlijk.
nee lijkt me verschrikkelijk, voor ff voor het geld zo nog kunnen( ---> als bijbaantje bedoel ik dus) ,maar als werk(---->fulltime bedoel ik--> )kom op zeg ik ben een stuk vlees MET hersens en doe liever iets daarmee |
Lijkt me best cool voor een keertje, je wordt helemaal aangekleed, opgemaakt etc.
|
Citaat:
Is volgens mij 1 van de weinige bijbaantjes die lekker verdienen in een relatief korte tijd..dus why not? Hmmz..waarom probeer ik het zelf niet eigenlijk!?!?! Op de 1 of andere manier durf ik niet zo'n bureau binnen te stappen, staat zo arro?! :confused: Of niet?! |
Citaat:
|
Lijkt me wel tof. Misschien moet ik me maar eens ergens inschrijven :).
|
'k zou het wel willen maar ja....
|
tja,
we lopen eigenlijk dagelijks al over een non-visuele catwalk |
voor een keertje lijkt me wel grappig,
maar kheb er t figuur ook niet voor |
Citaat:
trust me |
Het lijkt me op zich wel leuk. Afgezien van het feit dat ik het leuk vind. Lijkt het me ook heel zwaar. Goed uiterlijk is natuurlijk belangrijk. Lengte ook (afhankelijk van 'soort' modeshows denk ik) Gewicht en dergelijke.
Ik zou het toch wel een keer willen doen. Al is het maar zelf om te kijken hoe het nou voelt. Toch ben ik weer heel erg onzeker over mijn lengte (kan er niks aan doen..:( ). Ik weet het eigenlijk allemaal niet zo goed. Sta er niet echt bij stil. Ik zou er trouwens nooit me werk ervan maken. Als ik de mogelijkheid had. (Verdiend natuurlijk wel goed ;) ) |
Citaat:
|
Met mijn pens? No way :]
Eerst anorexia kweken, dan laten ze me misgien toe :rolleyes: (n) 't lijkt me überhaupt zwaar kut. |
hmzzz, het lijkt me hardstikke leuk die apparte kleding aan te mogen en opgemaakt te worden, haren gedaan enzo en dat te showen.... maar ik denk eigenlijk dat dat echt helemaal fout bij mij zou gaan..... ik zou me op een ding helemaal gaan concentreren, bv op hoe ik loop, en dan kan ik op een gegeven moment helemaal niet meer lopen en zou het echt iets voor mij zijn om te struikelen of opeens stil te staan ofzo :S
|
Citaat:
Uitschakeling van de hersenen wil niet zeggen dat je dr geen hebt..voor hetzelfde geldt loopt een student(e) met universitair niveau over de catwalk te denderen en ziet ze dr lomp uit...bestempelt hen iig niet gelijk als 'brainless'.. Nogmaals, lijkt mij een tof BIJbaantje! Greetin'! |
het lijkt me voor een keer wel leuk, maar niet als beroep: veel gestress, weinig uitdaging, arrogantie om je heen, jaloerse mensen (het zijn vooroordelen, maar je kunt er denk ik niet omheen)
Toen ik klein was heb ik een paar keer modeshow gelopen, maar kan ik me niet echt veel meer van herinneren. |
ik heb al es een 'modeshow' moeten lopen maar dat was voor mijn ma haar naailes :o waar ze nu (ongelukkig) is mee gestopt*bij nader inzien had ze nu wel hele leuke kleertjes kunnen maken*,een stuk of 3/4 keer.Het lijkt me wel leuk voor af en toe maar niet voor professioneel gedoe.
|
De broer van de vriendin van mn vader (jaja) is ook een best wel bekend modefotograaf en zegt wel eens dat ik model moet worden (die man is niet helemaal goed bij zn hoofd) maar het zou me echt supervet lijken om op de catwalk te lopen! Maar niet fulltime gewoon af en toe een dagje modeshow voor vet dure merken enzo lijkt me echt vet hoor! Lekker verdienen, aandacht en er mooi uitzien. Helaas kan je niet alles hebben...(n)
|
Citaat:
Dat je daarna gewoon een tijdje kan verdiepen in het modellenwerk. En mocht het niet lukken of om een of andere reden niet meer gaan. Kan je altijd nog terugvallen op je diploma ;) |
Een hele tijd geleden heb ik dat wel eens gedaan, toen ik 10 was of zo, stelde niet zo veel voor hoor. Het lijkt me echt heel gaaf om catwalkmodel te zijn, alleen vind ik het figuur van die meisjes niet mooi. Ik zou het dus graag willen, maar heb er echt niet zooo veel voor over ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
lijkt me wel koel, alleeen wel stijlvolle kelding graag
|
Citaat:
Ik zal wel even kijken of ik ergens nog foto's heb, maar ik heb het alleen op video staan geloof ik... |
Het lijkt me echt heel erg leuk maar ik heb nou eenmaal de maten er niet voor, en ik ben erg verlegen geworden :(. Maar stel dat het zou kunnen zou ik het zeker doen. Misschien over een paar jaartjes, als ik mun opleiding modevormgeven ga doen dat ik dan in de show van vriendinnetjes kan lopen ofzo.. who knows :)
|
Ik heb wel er ook wel eens één gelopen, op de hiswa, long time ago. Toen vond ik het echt heel leuk. (hoewel het heel bizar was om een modeshow te doen met een been in het gips).
Maar vaker een modeshow doen, is niet echt wat voor mij. Ik werk liever achter de schermen dan ervoor. |
dat is absoluut niks voor mij :eek:
|
Lijkt me heel erg leuk om een keer te doen!! Maar niet als beroep.
Maar goed, 't is nix voor mij, want ik word helemaal gek als zo veel mensen naar me staren enzo! |
het lijkt me op zich wel cool om een keer mee te maken, maar het is ben ik bang niets voor mij...ik zou struikelen op die catwalk ben ik bang of zoiets doms....nee...laat maar...
|
catwalk lopen is kewle mix van spanning en sensatie... :p
|
het lijkt me niks...
ben er ook te dik voor. maar stel dat k heel mager zou zijn zou ik het wel doen, het schijnt goeeeeddddd te verdienen. |
ik wee nie hoor al die mensen die naar je lopen te kijken enzo lijkt me nie echt leuk. en alles moet ook goed gaan enzo, als ik daar dus sta dan flikker ik geheit een keer of weet ik veel wat er allemaal fout kan gaan. fulltime model zijn lijkt me nie echt leuk. je krijgt heel veel aandacht enzo en alles gaat om je uiterlijk....niks voor mij (n)
|
Het lijkt me best gaaf, maar idd niet als beroep. De eerste 10 keer dat je het doet is het dan nog wel leuk, maar op een gegeven moment gaat het je volgens mij zo de keel uithangen. Elke keer hetzelfde loopje, hetzelfde rondje, daar wordt je echt gek van denk ik.
In groep 1 op de basisschool deden we ook een modeshow, en moesten we allemaal een beroep uitbeelden. Ik was verpleegster, en dat was wel geinig. Weet er alleen weinig meer van. :p Maareh, gewoon als bijbaantje lijkt het me best geinig, alleen ik heb er dus ook het figuur niet voor. Ik ben 1.68m en heb vreselijk korte pootjes vinnik zelf :p :D |
Volgens mij heb ik daar totaal het gezicht niet voor.
|
Ik zou het opzichht wel willen, maar ik doe het niet. Ik heb te veel vrienden en vriendinnen die ooit een keer een show hebben gelopen en daarna al helemaal vol zaten met sterallures en nergens anders meer over konden praten.. Ik ben een beetje te bang dat ik dat dan ook ga doen... nee dank u.
|
Hmz 'k denk dat dat niet zo voor mij weggelegd is. Als ik dan moest lopen zou ik vast struikelen ofzo (ik=onhandig). En ik heb er ook geen figuur voor.
|
lijkt me op zich wel eens geinig om te doen :) Maar wel eng, al die mensen die je zitten aan te gapen terwijl jij er arrogant moet gaan lopen doen :p
naja weinig kans dattik er ooit verschijn ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:04. |