![]() |
???
er is een jongen die in hetzelfde bedrijf als ik werk hij is 18 en ik ben 17. we vinden elkaar ook erg leuk alleen er is nog steeds niks gebeurd......ik wil ook niet de verkeerde indruk geven dat ik erg opdringerig ben want hij en ik werken toch in hetzelfde bedrijf hij is nu terug van vakantie en ik ben nu bang dat mijn band met hem wat 'losser' is geworden.
wat moet ik doen ik vind hem heel erg leuk |
Zoek hem gewoon weer op. Vraag of ie zin heeft om een keertje wat te gaan doen ofzo? :) Ik neem aan dat je zn telefoonnummer of email wel hebt? En anders zie je hem vast snel genoeg weer op je werk.
Suc6! |
uhm.. de band weer wat sterker maken? :)
en niet bang zijn om opdringerig over te komen want als leuke mensen 'opdringerig' doen ervaar je dat toch niet als opdringerig en anders vindt hij je niet leuk |
gewoon leuk doen.
|
een duidelijke topictitel bedenken.
Ik word hier altijd een beetje chagrijnig van |
Citaat:
|
Citaat:
Zulke jonge mensen als wij, en dan al zo snel chagerijnig... Das tog nie goe?! :D |
ik kon geen titel verzinnen en daarom heb ik dit (????????????) gedaan
|
Het is wel een slimme titel... ik bedoel... je bent toch altijd zo nieuwsgierig dat je kijkt waar het over gaat :).
|
Citaat:
|
*kucht*ontopic?*kucht*
gewoon lekker kletsen en dat groeit dan vaak wel uit tot meer contact en ook wel afspreken enzo.. je iig niet te druk maken om het feit of je opdringerig over zou komen ofzo |
Gewoon een keer wat af gaan spreken. Opdringerig wordt 't pas als hij je duidelijk heeft gemaakt dat hij je niet moet en je dan nog om de drie kwartier zeurt over een afspraakje.
|
Vraag hem of hij een flinke partij wil ketsen.
|
Gewoon es gezellig naar hem toe gaan op het werk, als hij je niet meer leuk vindt zal je het snel genoeg merken.
|
Vraag gewoon aan hem van, goh heb je zin om na werktijd eens wat te gaan drinken? gewoon lekker losjes.. (y)
|
Citaat:
|
Gewoon, weer met hem beginnen te praten. Als het weer goed "aanwakkert" en echt begint te klikken MSN vragen. Later nummer vragen of gewoon vragen of hij zin heeft iets leuks te gaan doen met zijn tweëen. Je ziet gedurende de tijd zelf wel of hij interesse heeft en jou.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:49. |