![]() |
wat is het lekkerste drankje voor het uitgaan??
wat is het lekkerste drankje voor het uit gaan??
met of zonder alcohol, mix of puur, wat het ook is tell me liefs sjorsje :) |
Vodkamixjes (rode vodka Red Bull óf witte vodka lemon)
Bongo's Wijn (halfdroog) Bitter Lemon, cola en melk :) |
|
Bier.
Of baleblub (bacardi lemon, bitter lemon en 7up, hoewel de 7up ook te vervangen is door wodka, bedenk ik me zonet...) |
Whisky-cola, als ik geld heb dan. En anders bier.
|
Bessen 7up en zonder alcohol cola of spa rood.
|
Bier
|
Blue Curacao met 7 up!
|
Sardijnse Sangria :o
|
Bedoel je niet terwijl je uitgaat / met het uitgaan? :|
In dat geval... voornamelijk bier ja. Maar na 5 tot 8 glazen begint dat toch te vervelen en ga ik op de mix over. Zijn verschillende mixjes die ik wel lekker vind: Schmirnoff Ice, Malibu-Cola (al viel dat gister ff verkeerd :| ), Wodka-Redbull, Wodka-Jus, Passoa-Jus. Flügel is ook soms leuk voor er tussen door en Desparados is ook wel lekker. En als ik geen zin (meer) heb ik alcohol, ga ik meestal over op de Spa Blauw. Heel soms Red Bull of cola. |
grolsch, zoete wijn, flugel, passie, chocomelk
|
wodka redbull bier enz :)
|
Bier :o
|
Bier.
|
Alcohol: Amaretto cola
Non-alcohol: Cola light of Spa blauw |
Sinaasappelsap.
En voor het geval je dat nog niet wist: dat is niet alcoholisch en meestal puur. Maar je hebt ook plekken waar het aangelengd met water-en-suiker is. |
Cola light
|
Ice tea, cola, bitter lemon, tonic of sinaasappelsap.
|
Citaat:
[/offtopicmode uit!] |
groslch, palm, vodka, whiskey etc (y)
|
bier aan het begin van de avond maar daarna lekkere bacardi of whiskey... Is het iemand ooit wel eens opgevallen dat je van bier "anders" aangeschoten/dronken wordt dan met mixjes?
Van (veel) bier wordt ik echt lam (niet meer kunnen lopen en dat soort andere ongein), van mixjes wordt ik aleen meer dansbaar en lulbaar.. :D (natuurlijk moet ik daar ook niet mee overdrijven) |
Citaat:
|
Citaat:
maar ik drink t liefst aan t begin bier en daarna aan de baco of whisky |
Zonder alchohol: plat water, pepsi max.
Met alchohol: wodka orange, passoa orange, baileys, Smirnoff Ice, Kriek (Max), ... |
Malibu cola. En als ik gewoon dorst heb of van iemand een drankje aangeboden krijg gewoon cola.
|
bier, vooral als je verdomde dorst na het dansen hebt,
irish coffee, das gewoon echt (y):o, ik drink trouwens ook water, zoete wijn, toppertjes :cool: |
Bier, Martini, baileys.
|
bier,liters bier
|
Bier, Wodka-Redbull
Ice Tea of Water |
als ik geld heb of als een loser trakteert :D : coeberg cassis/coeberg 7up, curacao blue 7up
en anders bier |
Citaat:
Tis lekker, maar vorig weekend een beetje verkeerd gevallen. :bloos: |
Bier; mits goed bier (hertog jan, jupiler, stella artois etc.), goed op temperatuur, is het echt een engel die over je tong klaarkomt.
|
Coca Cola?
Red Bull |
alcohol:
Di saronno Amaretto puur Bier nonalcohol: water cola |
bier
|
Alcohol:
Murphy's Irish Red Beer Hertog Jan/Hoegaarden/Palm Bier Bailey's Non Alcohol: Fernandes Green Punch Cola Red Bull |
malibu-cola....
|
Ligt een n btje aan de prijs... In Nederland --> bier, wijn of een raket...
Op vakantie was de redbull rode wodka bezt wel goedkoop, dus daar dan de hele vakantie aan gezeten (lkrr!!!!!) |
VOOR het uitgaan, als we ergens thuis zitten te drinken is het bier, malibu-cola of jack daniels-cola voor mij.
Tijdens uitgaan hetzelfde, alleen hangt het er dan vanaf hoeveel geld ik heb en hoeveel ik wil uitgeven. |
Citaat:
|
Citaat:
België :bloos: |
tequila
|
Ne Kriek, Baileys of passoa-orange.
En natuurlijk, Leffe of een gewoon pintje of Looza. |
Malibu Cola vind ik super lekker.
Bier vind ik echt vies. Geef mij maar mixdrankjes. |
Veel Malibu-cola liefhebbers hier :D had ik niet verwacht!
|
Een biertje gaat er toch altijd wel in...
|
Cola... of iets anders zoets non-alcoholisch waar ik weer wat energie van krijg om verder te dansen..
|
Sambuca :o
|
pisang- 7-up op het moment :o
|
non-alcoholic (y)
bloody virgin, sunshine (hoewel die wel wat saai is) of gewoon cola |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:34. |