![]() |
HolidayLink: Vakantie Huizen Ruilen
Hallo,
Volgende vakantie gaan wij (ik + gezin) ruilen van huis met een familie in New York: Long Island. Mijn vraag is: Heeft iemand hier ervaring mee en kan je daarover vertellen? :) |
Mijn zus, je moet geluk hebben want de andere famillie kunnen echte vernielers/sloddervossen zijn. Maarja :).
|
Ik heb er geen ervaring mee. Maar het lijkt me helemaal niks. Een vreemde die in je huis woont.. Je moet wel heel erg veel vertrouwen hebben in die mensen.
|
Is het vakantie-huis ruilen of gewoon huis ruilen?
M'n eigen huis zou ik niet aan vreemden afstaan iig. Vakantiehuis eerder (niet dat ik die heb, maar goed ;)) want daar logeren sowieso al andere mensen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zo gaaf!! Ik heb dat ooit willen doen, maar helaas was mijn moeder er niet voor in. Over een paar jaar willen we het wel gaan doen, ruilen tegen een vakantie huis in CA ofzo :)
|
Wat ik me alleen afvraag: kan iedereen zomaar zn huis aanbieden, want voor hetzelfde geld kom je in een onbereikbaar gehucht ofzo terecht. Het lijkt me voor een stel NewYorkers ook niet bijzonder interessant om in een saai dorpje te komen, al is alles wel bereikbaar, je wilt wel een beetje leuke locatie, toch?
|
Citaat:
Wij willen of naar CA of naar een of ander gehucht in Texas :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lijkt mij inderdaat ook geen goed idee , ze kunne vanalles in hun zakken stoppen zonder dat je het merkt . zou ik nie doen (n)
|
Citaat:
Alles wat je laat staan zet je op een lijst en als je thuiskomt kun je zo zien of alles er nog is. :D |
mijn vader wil het niet, maar lijkt me echt leuk om een keer te doen. Zeker omdat je op zo'n manier dus gewoon op een hele goedkope manier op vakantie kan. En dat er dan anderen in mijn huis zitten; ik geloof niet dat er zo snel waardevolle spullen gestolen zullen worden, en zo wel, dan kan je ze toch aangeven omdat je weet wie er in je huis zaten en waar ze wonen :confused:.
|
Citaat:
- 1 driezitsbank - 1 tweezitsbank - 1 salontafeltje - 1 tv - 1 video - 1 dvd-speler - etc - etc - etc ;) :D |
Citaat:
|
Citaat:
Ook emotionele schade wordt vergoed, serieus :cool: |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:22. |