![]() |
[Gezocht] Cursus nederlands
Hallo!
Ik zoek een (gratis) cursus nederlands voor anderstaligen. Geen cd-rom of online cursus, maar een papieren cursus. Het is voor een afrikaans meisje van 21 die graag Nederlands zou kunnen spreken met haar toekomstige familie. Ik zou haar wat les moeten geven. Geen cursus zakelijk nederlands of zo, echt de basis, vanaf 0 beginnen. Anyone? |
>> v&a
|
Citaat:
|
lolbroek :rolleyes:
|
Citaat:
En anders: >www.nti.nl |
Citaat:
Je kan trouwens niet bij zo'n scholieringsbedrijf een curcus volgen want daar heb je ook weer een verblijfsvergunning voor nodig. Je kan wel bij Humanitas en buurthuizen informeren naar een eventuele curcus, gegeven door vrijwilligers. |
het gaat niet om de verblijfsvergunning... ze trouwt met iemand van België, maar spreekt enkel Afrikaans en wat Engels...
die cursus op nti is 42€ per maand (n) |
Citaat:
|
Citaat:
En als ";)" achter een post staat betekent dat je die post met een knipoog moet lezen, als je dat nog niet wist ... :rolleyes: ... |
Citaat:
|
ik ben zelf studente... Mijn oom heeft aan mij gevraagd of ik mij niet wat met dat meisje kan bezighouden. Ik ga geen 42euro per maand betalen daarvoor. En dat meisje moet dat ook niet doen...
nuja laat ook al maar |
Misschien dat je eens bij het CWI kunt vragen of ze je daar aan kunnen helpen.
|
zoek anders oude schoolschriften/boeken van de basisschool op? misschien kan je daar iets mee
|
Citaat:
|
Citaat:
Redelijk normale visie vindt je niet? |
Citaat:
@Anaïs: zoek idd je oude basisschoolboeken eens op, ga eens kijken in de bieb, in boekenwinkels, enz. Voor een dergelijke cursus zul je toch eigenlijk altijd wel iets moeten betalen of je moet zelf iets in elkaar zien te proppen (en dat is ook best mogelijk). Ik ken wel twee sites voor mensen die Nederlands willen/moeten leren, zijn gemaakt door een vrouw die NT2 geeft op een school. Waarom wil je niet met online dingen werken? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:16. |