![]() |
Fout om leger kleding te dragen naar school?
:confused:
|
Legerkleding is sowieso fout.
|
Absoluut fout.
Wat mij betreft kunnen scholen die dingen zelfs beter verbieden, dan op de goede smaak van de leerlingen te rekenen. Buiten school vind ik het al even fout, trouwens. |
het is fouter om iets niet te dragen omdat je misschien raar aan word gekeken terwilj je dan wel jezelf bent
|
Zoiets als een legerbroek moet wel kunnen toch?
Als je in je SS Wehrmacht pak dat je van je je NSB-opa hebt geërfd op komt draven wordt het een ander verhaal natuurlijk. |
Citaat:
Ik wil ook een NSB-opa :( http://en.wikipedia.org/wiki/Columbi...chool_massacre Ze hadden niet eens legerkleertjes aan, op de foto. Het waren gewoon stinkende alto's! |
Ok ik ga niet als NSB-er rond lopen :P.
|
meestal geven de mensen die er in lopen er weinig om of het goed of fout is,dus ik vind deze vraag overbodig
|
Waarom zou je legerkleding aan doen naar school. :confused:
|
:nono:
|
Ja!.
Maar ik heb af en toe wel gewoon een urban camo-broek aan naar school, zit chill. |
Lekker boeiend
|
Deze vraag is te moeilijk voor me.
Doe maar C. |
Citaat:
|
Mhwha. Dat zou je eigelijk per persoon moeten beslissen. Iedereen heeft er andere bedoelingen/ideeen mee..
Maar gewoon een baggie legerbroek is best dope though.. (y) |
Citaat:
:D kreeg ineens een beeld voor me van de aula |
like it matters, als jij t aan wil doen boeit t toch niet, zolang je er niet uitziet als een verkapte ss'er ofzo
|
het valt me nu eigenlijk pas op dat mijn all-stars een legerprint hebben :D
maar dat is intussen wel bijna zwart geworden |
Citaat:
|
Alleen army pants met allstars en een mesh-cap, voor de rest is het gewoon foutie foutie.
|
Citaat:
en een lekker t-shirtje erbij, want als je een zeeman fleece draagt verneuk je het natuurlijk alsnog damn, hebben jullie ook weleens dat winamp gaat kraken? damn |
Citaat:
Citaat:
|
echt kut, heb je je geluid een beetje hard en dan hoor je ineens keihard krkakakak,makakakakakakakakaaaaaaaaaak! OMFG dan schrik ik me de hele tijd dood :(
|
Hm, echt helemaal zon outfit is wel een beetje fout idd (n)
Maar kleding met een legerprintje is nog wel geinig, en kisten lopen zo lekker :D |
Legerbroeken heb ik wel maar droeg ik eigenlijk nooit naar school (alleen de helemaal groenen soms), kisten wel natuurlijk.
|
Weer of geen weer, altijd kistenweer. (y)
En een baggy legerbr00k kan wel geil zijn. Mits in de originele kleur(en), niet van die gay-ass blauw-witte troep oid. |
Citaat:
|
Citaat:
|
mijn camo broek draag ik ook op school ja als ik daar zin in heb (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
weer een reden erbij om niet in het leger te gaan dus.
|
Er knalt nu een reclame voorbij met een Hummer.
|
Citaat:
on-topic: Leger-prints kunnen wel maar dan wel een mooie print en niet zo'n cars print. |
Citaat:
< "Nou, ik vond de kleren zo mooi." :cool: |
Citaat:
:D (y) |
Heeeeeeeeeeeeel fout!
|
ik vind een legerbroek wel geil en een legerpetje ook wel
maar hele pakken? mwah |
ordinair
|
(y)
|
Voor de mannen een baggy legerbroek, en voor de toppen een strak legertruitje (Y)
|
Ik doe er meestal nog een stoer "lang-zwart-leren" jack bij, een fijne helmut en een mooie band om de arm. En dan maar lekker duitse worden tegen je mede studenten gaan schreeuwen.
|
Citaat:
|
Een lange leren jas heb ik overigens, als ik kort haar had kon ik met carnaval als Herr Flick gaan. :D
|
'k heb zelf veel camo stuff en vind dr ook niks mis mee.
|
Als jij t wilt lieffiej... mag je dat van mij doen. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
nee, het ligt niet aan de liedjes want die zijn goed. die liedjes met piepjes worden overigensch door de platenbonzen zelf op i-net rondgestrooid |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:51. |