![]() |
Oud Nederlands...
Zijn een aantal personen die het nogal "stoer" vinden oud nederlands te praten (en dit ook nog eens verkeerd doen maar okeej)
Boogie raaddde me aan hier een topic over te openen.. Als ik wwwwhhhhaaaaaallllleeeeeeeee ga praten of BrEEzAh word iedereen ook gek, iedereen op t forum irriteert zich er mateloos aan, kan er niet wat aan worden gedaan? |
Ik erger me er niet zo aan. Maar ik zie het ook alleen op onzin.
|
ach...
ik vind het ook niet echt fijn ofzow... maar als ik het niet wil lezen lees ik het gewoon niet... zoveel gebeurt het nou ook weer niet |
Den Vreemdeling...
Is bij ons op leerlingen.com ook al verschillende waarschuwingen gehad om zijn taalgebruik aan te passen, wat hij vertikte te doen :) |
zijn idd een paar personen
ik lees hun reacties niet maar het staat wel irritant mag van mij wel stoppen |
Ik ergere me er mateloos aan, dankzij mijn deslexie heb ik al moete met gewoon nederlands. Dat oud nederlands is als chinees voor mij.
't lijkt me wel duidelijk, ik vind dat het op moet houden. |
Citaat:
Den Vreemdeling en I love stars zijn dr twee die ik ken en me aan erger... |
vreselijk irritant (n)
|
Tja, vroeger had je h@x0r, toen BrEeZ@h en nu heb je middeleeuws.
Zielig hoor, die mensen die proberen stoer te doen met verschillende talen. Houd het gewoon bij klingons :P In iedergeval ben ik zwaar eens met de ts. |
Citaat:
|
Een geintje is leuk, maar dit gaat al een paar weken zo. Het is echt niet leuk meer en niet echt bevordelijk voor de sfeer op Onzin.
|
Zolang ie het op onzin blijft doen is het niet erg toch?
En de mensen die dyslexie hebben vinden zn teksten toch maar nix, dus maakt het nie zoveel uit als ze het niet kunnen lezen.Geen echt probleem toch? |
Dat het onzin is houd nog niet in dat je in een onzintaal moet gaan spreken..
Dus we mogen daar ook allemaal arabisch met mekaar gaan praten? Neej.. voor de sfeer op onzin is het echt niet leuk... |
Citaat:
|
Dit is opzich wel een goede motivatie op Quenya of Sindarin te gaan leren :o
|
Citaat:
gewoon nokken met dat gedoe |
et boeit me eigenlijk nauwelijks. Snap ook niet waarom er zo'n probleem van wordt gemaakt.. Breezer is toch ook niet verboden?
|
Mja en mensen die zaken als:
okeej lieffie chattuh en ander soort populair/sms taal Tikken moeten daar ook mee ophouden... Want daar erger ik me ook aan, en als dyslectisch persoon snap ik er ook geen hol maar van (n) (n) Mensen je hoeft het NIET TE LEZEN en als het de personen zijn waar je je aan ergert, ze kunnen allemaal in je negeer lijst... Echt, dat Full Caps (JA DAT IS MOOI), Ultra lange uithalen (Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Mooooooooooooooooi) niet mogen is tot daar aan toe... maar als een schrijfstijl als oud-nederlands niet mag (hoe vervelend 't ook is) niet word toegestaan vind ik eigenlijk dat alleen nog maar correct nederlands toegestaan mag worden... |
De negeerlijst is gay.
|
Citaat:
|
Citaat:
Doch den negeerlijscht zou een glorieusch optie zyn tot den oneindige pax scholirica! |
Citaat:
Citaat:
Je zou natuurlijk hier op Beleidszaken even normaal kunnen praten, en op Onzin in je eigen taaltje praten. Daar vind ik het grappig, hier niet. |
het word maar in enkele topics gedaan en daarvan is 90% op onzin. Daarnaast vind ik het zelf wel eens leuk om zo te typen. Mensen die zich er aan ergeren hoeven die topics imo niet te openen/lezen
Edit: Daarnaast word er geen forumregel op onzin overtreden door zo te spreken. |
Dus we mogen ook allemaal met z'n allen breezah en whale praten?
Mooi :) Negeerlijst staan die mensen zeker ook op, omdat het onzin is hoeft het niet in te houden dat er ook op een onzinnige manier mag worden geschreven? Beetje minder...... En dr zijn genoeg mensen die zich dr de pest pleuris aan ergeren.. Kijk als t nou gewoon in meerdere topics oudnederlands werd gedaan dus gewoon in een eigen topic okeej.. maar ze praten ook gewoon zo ik andere topics... scheitziek word iedereen dr van.... |
Ik stoor me er niet aan. Ik stoor me meer aan mensen die geen hoofdletters gebruiken, op het eerste zicht nooit Nederlandse les hebben gehad, teveel hoofdletters gebruiken enz...
Daarbij is het gewoon op onzin. Laat die mensen zich toch amuseren, lees het gewoon niet. |
Ik vind het zelfs wel leuk om te lezen :).
|
Citaat:
|
Het is volgens mij puur en alleen om anderen te zieken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind dit nergens op slaan hoor, mensen die schreeuwen 'dat gaat de hele dag maar door!! :( ' ... ja, duh, ga dan niet de hele dag op onzin lopen loeren..
Of in andere woorden; Get a life! ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kijk ik heb dyslexie ik kan het niet lezen dus weg ermee en daar kan ik dus niet tegen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
On-topic: Ik stoor me er niet aan, zolang het maar op Onzin is. En mocht het niet meer mogen, schaf dan ook direct het breezer en whale af. Dat is namelijk nog veel irritanter, en het komt op veel meer subfora voor. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:08. |