![]() |
Nieuw Nederlandsch...
Thansch zyn er alhier een aental personen die vinden dat zyn beeter zyn dan ieder ander daer zy moderniteitsch Nederlandsch spreecken (ende dit oock nog eensch verkeerd doen daer "nederlands" met eenen hoofdletter geschreven dient te worden)
Het wasch thansch Hertog Jan zelven die my op dehn MSN aenraaddde eenen wederaenval te openen ende dat doormiddelsch der topica. Alsch ik Frysk zou spreecken of zelfsch "Nazitaelen (zoalsch heer Zeikertje eensch waachte) dan zou ijlhoofdigheid den uwen zyn, niet waer? Een grooten groep menschen ergert zich op den foorum aen uw instelling. Alsch den tael u niet bevalt, leescht gy den topica opdan niet! Dit heet klaegen om het klaegen. Een teecken van zwakten dat gy u zelf toe eigent. Weesch gegroet Prior Lucas |
Je bent nog kanslozer bezig als normaal, en ik dacht dat dat niet kon... :rolleyes:
|
kvraag me af of de forumbazen ook wel de moeite nemen om dit te lezen :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gy doelt heeden op den urinegeur die dampig van u af doet komen? Edoch, dan beruschten mynen vermoedensch thansch op waerheid ende heeft gy u zelven in eenen vlaeg van angsten benat! Blyft gy opdan op afstand heer, daer ik eenen mis dien op te voeren, al in den avondgloren! Zulck een villaine stanck zou Godsch zaligheid op afstand houden! |
Citaat:
Ik vind gewoon dat je nu een heel end moet gaan op kankeren met je klote taaltje. Vieze godverdomese irritande door de strond gehaalde idioot! :mad: |
Ik geloof niet dat dit erg serieus is. Daarbij is een topic over dit onderwerp wel voldoende.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:00. |