![]() |
2 meisjes = geil ? [vraag voor de jongens]
hi
ik had vanmiddag een gesprek met een vriend. en toen zei ik; wat zou je doen als ik met erica zou zoenen. hij zei dat hij het geil zou vinden etc. alleen ik ben niet opwindend voor hem maar hij is verliefd op erica en voelt zich dus ook sexueel aangetrokken tot dr. dus mn vraag: stel je houdt van iemand of je voelt je sexueel aangetrokken tot iemand en dat meisje zoent met een ander meisje waar je niet van houdt en waar je je ook niet sexueel tot aangetrokken voelt. vind je die zoenpartij dan opwindend of totaal niet? wat wind je dan precies op? ik snap het gewoon niet :bloos: |
nee, ze moeten wel allebij aantrekkelijk zijn.
|
Citaat:
|
Iemand waartoe ik me aangetrokken voel zou ik met niemand willen zien zoenen of wat dan ook, tenzij ik er zelf betrokken bij ben. Niet met een andere jongen, niet met een ander meisje.
|
Ik ben geen jongen...
pssst: het is wel erg geil om twee meisjes met elkaar te zien zoenen! |
haha ja t is ook geil om te zien. maar als jongen zijnde stel je hebt een vriendin. en je vriendin zoent met een ander meisje. geil je dan ook op dat andere meisje? of alleen op je vriendin?
ben gwn nieuwschierig :bloos: |
Nou, als mijne het zou doen.. zou ik niet spontaan geil worden, nee.
|
Ik zou het niet bepaald geil vinden als mijn vriendin dat zou doen..
dan zou ik ten eerste iets hebben van: 'hey, dat valt ook onder vreemdgaan.' en ten tweede: 'damnit! ben ik zo slecht dat ze lesbisch is geworden?' :p |
Citaat:
|
Ik zou het toch wel zeer leuk vinden. :D (y)
|
2 meisjes = geil
Ja, als het 2 (knappe) vreemden zijn wel. Als het mijn vriendin is, dan is dat dus vreemdgaan in mijn ogen. |
is het ook vreemdgaan als je toe mag kijken? en als ze klaar is met je vriendin jij je vriendin weer mag zoenen? of maakt dat geen verschil.
|
Ik vind het wel geil
magoed als 1 meisje iets geils doet ook |
Citaat:
|
Citaat:
Nogsteeds vreemdgaan, want 1.Ik heb er geen toestemming voor gegeven. 2.ze heeft mijn toestemming dan wel niet nodig, maar ik ben het er dankzij 1. niet mee eens. 3. Ik wil het niet eens zien...lijkt me niks...ik wordt er alleen maar jaloers van denk ik. :D 4. als ze klaar is met mn vriendin? hallo zeg, t is geen gebruiksvoorwerp. quote: 'Klaar? ja? mooi...was het fijn?ja? mooi. nu ik weer.' :evil: |
Citaat:
|
Ligt aan de omstandigheden.
|
Citaat:
leg eens uit. wanneer is het een :nono: en wanneer is het geil? |
Dat is afhankelijk van mijn gevoelens voor het aantrekkelijke meisje en de mate van lelijkheid van het tweede meisje.
|
Nee, het idee van meerdere dames heeft me nou nooit opgewonden.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het er over hebben zou ik al vreemd vinden...want ik zou er niet over beginnen en ik zou als zij het zou vragen het liever niet willen zien..dat ze het beslist wil doen okay, maar dan wil ik het niet zien...als ik dan toch, vastgebonden op een stoel, een prop in mn mond, en mn hoofd vastgegespt aan de leuning moet kijken... ;) Nee...ik zou er niks aan vinden...(want ik mag niet meedoen. :p ) |
Ligt er echt maar net aan met wie. En ik denk dat het wel een meisje moet zijn tot wie ik me ook aangetrokken voel om het voor mij 'geil' te laten zijn.
2 meisjes kan leuk zijn, maar 2 random meisjes is dat meestal niet... dat is een beetje het punt. |
Ik vind het zoenen van 2 meiden niet opwindend, net als dat ik het zoenen van 2 jongens niet opwindend vind. Ook vind het zoenen tussen andere personen ook niet opwindend, alleen als ik zélf met iemand zoen natuurlijk.
Daarbij vind ik een meid die in de kroeg met een vriendin gaat zoenen.. nouja, laten we het zo zeggen, heb dat wel een paar keer meegemaakt.. zo'n meid die dan met d'r vriendin gaat zoenen en vervolgens kijkt van 'en en en??'.. Waarna ik me dus heb omgedraaid en het maar met een andere meid heb aangepapt want ik vind het een beetje afknapperig :D Je gaat toch ook niet met iemand flirten, om vervolgens voor z'n neus met een andere jongen te gaan zoenen en dan te gaan kijken van 'en, wat vond je ervan?'.. ik bedoel, hallo, ik hoef van te voren niet te beoordelen hoe je zoent hoor, dat merk ik vanzelf wel :D |
Citaat:
het ging me er ook om als je vriendin ging zoenen met een meisje voor wie je geen gevoelens hebt en of dat geil is :P |
Citaat:
Ik snap de hele distinctie niet die sommige mensen maken. Kijk, ik ken ook gozers die het opwindend vinden als hun vriendin met een andere meid zoent, maar wanneer hun vriendin met een andere jongen zoent is het opeens fout en zijn ze boos? Ik vind het een beetje een geval van dubbele waarden.. Of het is opwindend wanneer ze met een andere meid zoent net als wanneer ze met een andere jongen zoent, of het is allebei niet opwindend, vind ik zo? Net als meiden die in de kroeg met een andere meid zoenen, dat vinden ze hardstikke leuk enzo.. En wanneer 2 gozers met elkaar gaan zoenen, is het opeens fout? Dat is gewoon zo dubbel.. ik snap dat niet.. |
Citaat:
Ze mag van mij best experimenteren, maar dan wil ik daar ook wel van af weten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:27. |