![]() |
De riem, en hoe doe jij hem om.
Nu wil ik het eigenlijk wel een keer weten, vul de poll even in alsjeblieft, en hopelijk heb ik het correct.
Naar mijn idee, 'horen' de mannen de riem naar rechts te hebben, of te wel deze begin je er rechts in te steken en het eind zit ook aan de rechterkant van het kruis. Bij de vrouw hoort deze dan dus links te zitten, naar mijn idee. Voor de duidelijkheid, als je nu naar beneden kijkt, die rechts en die links. Hoe heb jij je je riem om? http://images.google.nl/images?q=tbn...jones/belt.jpg Rechts om http://images.google.nl/images?q=tbn...ickel-belt.jpg Links om |
En ik ben nog een snoesje ook :bloos:
|
Ik ben een snoesje en draag mijn riem Linksom :o
|
Snoes. :cool: Puur omdat ik een snoes wil zijn. Bij een patronenriem heb je geen links of rechts en andere riemen draag ik amper, dus ik heb geen flauw idee hoe ik die omdoe.
|
Ik ben een snoesje :o
|
Als ik hem om heb zit de gesp aan de linkerkant(voormij dan), is dat dan linksom?
|
Dit popje doet hem rechtsom.. maar i kben ook linkshandig dus ik mag alles andersom doen :cool:
|
ik ben een ventje en ik draag hem rechts om en ridder je hebt helemaal gelijk, hetzelfde geldt voor de gulp en de omslag van een overhemd of een jas
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgens mij wissel ik het af.. :(
|
Citaat:
|
Ik ben een snoesje :cool:.
|
Ik ben een beer en draag hem linksom. :D
Maar mijn riem kan niet andersom omdat er een tekstje op staat en anders is dat op de kop. |
Citaat:
|
Linksom :)
|
Beiden.
|
wat me het best uit komt op dat moment
|
ik draag geen riem
|
Een snoes want linksom :cool:.
|
Citaat:
|
von ik dus ook al.. en dan nog.. wat maakt het uit? this maar waar je je druk om wil maken.. :D
|
De ene keer links, de andere keer rechts. :)
|
Ik moet wel een beer zijn, anders staat het Versace logo verkeerd om.
|
Hoe ik m'n riem draag hangt af van de broek. Als er bijvoorbeeld een extra zak/frutsel links zit, draag ik m'n riem rechts en andersom. :o
|
Snoes.
|
Citaat:
|
optie 4
|
Citaat:
|
ik ben tweezijdig, maar vanavond droeg ik hem rechtsom ...en ik ben een popje :o
|
Welke achterlijke debiel heeft die poll bed8.
Beer, snoesje, popje, puh-lease!! |
Citaat:
|
Popje:o
Maar ik ben links, vandaar:p:) |
Citaat:
|
Dan ben ik een snoesje :)
|
Ik ben een snoesje en draag mijn riem Linksom
|
Citaat:
|
|
Ik ben een echte heer en ik draag hem rechts.
Ik lig er niet wakker van. |
Ik ben een snoes maar ik let niet op hoe ik m'n riem doe.
|
rechts, all the way...gewoonte eigenlijk. Nooit bij stil gestaan :).
|
Citaat:
|
linksom, ander staan de vlammen op m'n riem ondersteboven.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
popje dus rechtsom
|
Snoesje :o
|
Citaat:
ik draag altijd 2 riemen, een die mn broek omhoog houdt en een spikeriem er omheen. hoe ik ze omdoe boeit me geen ruk en daaar let ik dan ook niet op |
Citaat:
(maar dat is natuurlijk h*m he..) |
links.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:34. |