![]() |
madonna als pws-ond??
heeft iemand 'madonna als stijlicoon en sekssymbool' als onderwerp gebruikt en weten jullie of het een goed onderwerp is. ik denk dat het voor de vakken ckv en engels kan maar ik twijfel nog
en als je engels kiest, betekend het dan dat het in het engels geschreven wordt ofzow??? dat vraag ik me ook af. mijn andere keuze was Hip hop, muziekstroming, hoe het is ontstaan en ontwikkeld.. ik wil graag advies of zow hebben want ik twijfel nog heel erg en moet het binnen een paar dagen weten heeeeeel erg bedankt, cynthia |
jij vindt het leuk dus doen
|
Als je het voor het vak Engels wil doen moest je bij ons de invloed (bijvoorbeeld) in Engeland onderzoeken. Elke school zal dat misschien anders doen, maar bij ons hoefde het dus niet in het Engels als je het voor Engels deed.
Maar ckv2 en maatschappijleer zou misschien ook kunnen? Of ckv en geschiedenis? |
Ik zou het eerder voor geschiedenis doen dan voor engels. Je kan dan onzoeken wat zij voor invloed heeft gehad op de vrouwenemancipatie.
|
Citaat:
|
Citaat:
Je mag in een pws best een conclusie hebben waaruit blijkt dat madonna maar weinig voor elkaar heeft gekregen. |
Ik heb het ooit met Nederlands gehad over Madonna als stijlicoon, maar dat was in de derde. Weinig diepgaand dus, en al helemaal niet de kwaliteit van een PWS.
Wij hadden meer gekeken naar haar invloeden op de mode, en hoe zij steeds veranderde, en zo populair bleef (al kan je die conclusie niet zo snel trekken), maar das maar een klein onderdeel van jullie PWS, denk ik. Succes, gewoon doen, en evt overleggen met een docent! |
Citaat:
|
Citaat:
En geen resultaat is ook resultaat, dus als blijkt dat Madonna niet z'n boeiende invloed had op wat dan ook, dan kun je daar nog wel een verslag over schrijven. |
Citaat:
Edit: bovendien is het gewoon veel lastig om zo'n onderzoek goed uit te voeren. |
Citaat:
|
dat kan, heeft een klasgenoot van mij ook gedaan. zorg alleen dat het gewoon goed ik elkaar zit allemaal, hypothese, onderzoeken, blabla. dan komt het goed.
|
Citaat:
|
Profielwerkstuk stelt sowieso geen fuck voor. Je moet het wel heel bont maken wil je zakken op je PWS.
Gewoon doen wat je leuk vindt dus, als je er maar wat tijd in steekt. |
Citaat:
|
Citaat:
Je kan ook een GOED PWS maken zonder er heel VEEL tijd in te steken. Dat lijkt me dan 1000 maal zinniger. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar wat is er precies bullshit aan, dan? |
Citaat:
|
Citaat:
Laten we ons nu igg bij het onderwerp houden. |
Citaat:
Een hypothese is puur gebaseerd op wat jij denkt te gaan verwachten. |
Citaat:
|