![]() |
schilderij
mijn vader wilde een schilderij voor op zijn kantoor. Hij heeft een prototype saai, kaal, doods 13 in een dozijn kantoor. Ik mocht zelf weten wat ik zou maken en heb uiteindelijk hiervoor gekozen; een kindertekening van een clown, vroeger wilde mijn vader een clown worden. Nu zit hij elke dag in een saai kantoor. Dit werk is als herinnering bedoelt. Een herinnering aan vroeger, toen hij nog kon dromen als kind en kon worden wat hij wilde. Door dit werk hoop ik dat hij af en toe nog even daarover kan dromen als hij op zijn werk zit.
http://picserver.student.utwente.nl/...picserver.jpeg |
Haha Leuk! :D
wel een beetje slordig, alsof 't even snelsnel is gedaan, of hoort dat? :o |
vind hem ook leuk.. het idee is ook goed.. maar heb je nog een speciale reden voor die gigantische berg(?) op de achtergrond?
|
Een circustent. lmd.
Ik vind het juist leuk dat slordige. Geeft het wat jeugdigs(gelukkig niet te dynamisch vanwege de kleurtjes). |
de circustent mist imho een vlaggetje... het lijkt nu idd een beetje op een berg.
|
ik vind het niet geweldig
echt zo'n schilderij wat bij de mc donalds hangt omdat men 't dan associeert met die clown of met het ronald mc donald kinderfonds en wat dan zogenaamd door een 4-jarige is geschilderd (imho) |
clowns zijn eng
|
Citaat:
|
ik vind het idee vet
|
Ik ben idd ook heel bang voor clowns :D
Clowns zijn eng... Aléantheriël |
Het idee was leuk, maar daar houdt het dan ook mee op.
|
heel leuk, t idee erachter ook vooral. niet iets wat ik in mijn huis wil hebben maar erg leuk voor een kantoor idd. leuk dat schetserige en mooie kleuren (ik geil altijd beetje kleur). heb vroeger in poster winkel gewerkt, daar verkochten we veel in deze trand.
|
Cool! De tent lijkt inderdaad een soort berg, misschien is een vlaggetje een idee? Het idee erachter is vooral erg tof. Misschien kan je hier en daar nog wat aanpassingen maken aan de kraag (ietsjes witter) en het rood van het haar/mond/neus wat erg naar voren springt.
Hoe groot is het schilderij eigenlijk? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:33. |