![]() |
Ik wil hacker worden
alleen vervelend dat je nu al snel een paar jaar gavangenis straf krijgt, dat zie ik niet zo zitten. Maar het lijkt me echt cool om mensen echt te zieken op een andere computer. Dat lijkt metecht geweldig. Echt dat gevoel dat je iemand anders kapot maakt is gewoon geweldig.
Vinden jullie dat Hackers zo zwaar gestraft moeten worden? |
hacker is niet erg.
Een hacker is iemand die met goede bedoelingen beveiligingen doorbreekt, geen criminele daden pleegt als hij/zij eenmaal binnen is en het lek doorgeeft aan het desbetreffende bedrijf.. Een cracker is iemand die doelbewust (vertrouwelijke) gegevens steelt door in te breken met de bedoeling die gegevens te misbruiken. Een hacker mag dus, een cracker niet. |
Nee, hackers zijn ook mensen met gevoelens. Soms zijn ze depressief en onder invloed van medicijnen en weten ze niet wat ze doen. Vandaar dat je dit soort mensen juist moet helpen beter te worden :) Met je baantje is dus niets mis man!
|
We negeren even dat de TS niet weet dat hacken is.
Hacken is juridisch gezien hetzelfde als cracken. Alleen als hacker wordt je niet altijd aangeklaagd. En dat verhaal van Smartie snap ik niet. |
Hacken=Kunst
|
Citaat:
|
Verder, slotje?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|