![]() |
Puma schoenen :)
Hoi.
Nou, ik heb dus van die puma schoenen gekocht een maand/anderhalve maand geleden ofzo. Nou valt me t op, waar ze ook bekend om staan, dat ze nogal snel vies worden. hoe krijg je die dingen eigenlijk weer een beetje schoon, want t zijn best lelijke dingen, die vlekken :) |
Hey, vraag het aan één van je 5 vrouwen anders!
|
Citaat:
muhahaha :D wa daggie vah un bietje woater mi zeujp, keurel? |
Citaat:
|
wasmachine?
de techniek van tegenwoordig(Y) |
Citaat:
maar ze zitten wel lekker als je ze in de bergen of bij het sporten draagt (y) verder draag ik ze nooit , daar niet van |
Citaat:
|
Vantevoren impregneren met een vuilafstotende spray.
|
Citaat:
er stond een heel artikel over de olsen twins in de celebrity van deze maand, Pan Am (y) |
jup. En in de wassiemassien
Ik had die dingen ook, speedcat's, totdat ik ze naa 2 maanden zat was en ze met graffiti om had gespoten. Kutdingen.. |
Citaat:
|
Maar ze blijft geil. (y)
|
Citaat:
speelt mary-kate trouwens de stoere of de nette in hun nieuwe film? ik haal ze ook altijd door de war :o |
Citaat:
|
Citaat:
ja, ik zou willen dat ik zo rijk en knap was als hen... zij hebben gewoon 30 miljoen pegeltjes! :eek: :( dat wil ik ook, dan zou ik heeeeeeeeeel veeel cd's kopen, en een personal trainer :o |
Citaat:
|
Citaat:
dus nu hebben ze er nog niet 'veel' aan ach ik zou ze ook wel willen zijn mét verslaving/anorexia |
Citaat:
nee, volgens mij kwam het op hun achtiende vrij, in elk geval mochten ze toen hun business beginnen, dus zij blij (y) ik zou het liefste mary-kate zijn, en jullieieie? :o |
Citaat:
|
Citaat:
* snif* Ooooh, jaa, ik ook! (y) |
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=934482 |
iedereen wil mary-kate zijn :)
|
Citaat:
|
Citaat:
ooh ja :D ik noem een elmoo of een koekjes (n) |
Citaat:
|
ze hadden ashley shaley moeten noemen haha, da's pas echt een trashnaam :D :(
|
Citaat:
|
Ik ken een meisje en die heet Afrodite :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
euhm, ja , heel leuk allemaal.
1; ik heb geen "5" vrouwen, ik noem er maar eentje. De andere 4 zijn personen die in mijn sig wilden, maar verder niet boeiend. 2; Ik heb die schoenen gekocht omdat ik ze zelf mooi vond, en ik het voor de prijs wel over had (vorig jaar deed ik t zelfs met hele goedkope schoenen) Ik vind die vlekken alleen zonde voor die schoenen, omdat ze toch veel hebben gekost :) |
Misschien kun je ze personalizen met een grote gasbrander. Merk je die vlekken ook niet meer.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
OMFG, doe jij het met schoenen?! :eek: |
Doe eens niet zo quasi grappig, reageer ontopic of niet.
|
Citaat:
jezus, alle tips zijn al vergeven dus waarom is dit topic uberhaupt nog open :nono: |
wie koopt er nou ook puma's dan... PASSE!
|
Citaat:
pcies |
tja je moet er maar van houden.. schoenen die iedereen al heeft.. LEUK en wat orrigineel hmm NOT
|
Puma schoenen :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:11. |