![]() |
wat moet ik doen??
ik vind een meisje al heel lang leuk..En dat weet ze zelf ook..maar in de zomervakantie heeft ze een jonge leren kennen in malaysia en het is Wat geworden tussen hun =S ...hoe moet ik nou met haar omgAAn?? En geef wat tipS
|
indien de ene in malysia woont en de ander niet weet ik niet of de relatie lang stand houdt. Geduld is de beste oplossing, maar je kan ook laten doorsijpelen dat je er best verdrietig/teleurgesteld om bent. Zelf heb ik een vriendin in noord brabant, en zelf woon ik in noord holland, en het is echt een ramp, je kan amper afspreken en zo....
|
Mjah, als die knakker daar in verwegistan woont, dan lijkt het me erg sterk dat ze ook echt een relatie met elkaar zullen krijgen. Een maat van me had een vriendin in Groningen, en ik vond het al knap dat zij het volhielden. Maar malaysie?! Kommop zeg.....
Je moet gewoon jezelf blijven. Ze weet dat je dr leuk vind, en die knakker in malaysie is waarschijnlijk alleen een vakantieliefde. En ja, je moet gewoon doen wat je zou doen als je niet zou weten van die knakker :). |
Citaat:
|
Het is een vakantie liefde en nog een verre ook.
Dat is net zo snel afgelopen als het was begonnen |
Gewoon normaal blijven doen tegen haar, wie weet is ze die jongen al vergeten.. en anders kan ze bij jou komen uithuilen, waarna ze uiteindelijk mss toch meer in jou gaat zien dan in die onbereikbare kerel.
|
Cool, en wat is nu het probleem?
|
Nou jah... ik heb iets soortgelijks. Ik was op een jongen verlieft en ik dacht echt dat 't wel wat kon worden we knuffelden vaak en nou jah, we waren erg close. Maar hij is dus ook op vakantie een ander meisje geweest. Waarvan hij het E-mail adres overigens niet eens weet, dus het wordt toch niets.
Tjah, ik weet ook niet precies hoe ik me moet gedragen. Maar ik heb toch zoiets van als hij met een ander meisje ging vond hij mij blijkbaar toch niet zo erg leuk en heb ik het vast verkeerd gezien. En we hadden dan niets met elkaar dus ik kan er ook niet boos over worden ofzo, maar toch is 't niet leuk natuurlijk. Veel sterkte ermee! |
Citaat:
|
Iedereen gaat er vanuit dat die desbetreffende jongen in Malaysie woont, maar wie zegt dat 't geen Hollander was die daar ook op vakantie was? In dat geval maak je iets minder kans, maar hoeft 't ook nog geen onbegonnen zaak te zijn.
't Hangt ervanaf hoe dat meisje in elkaar steekt. Persoonlijk zou ik wel 2x nadenken als ik weet dat er iets aan 't opbloeien is thuis... |
Gewoon normaal blijven doen. En als je merkt dat ze erover in zit, begin er over en laat haar haar hart storten. Misschien kan je vragen wat ze voor hem en voor jou voelt. Het is moeilijk maar voor haar misschien ook.
cheers |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:21. |