![]() |
Wie wil jij zijn?
... en waarom, want er moet wel een heftige discussie ontstaan natuurlijk! :nono: En wel ontopic blijven heur!
|
Ik wil Mary Kate zijn :o Want zij is het coolste sletje van de twee, en ze is minder tuttig dan Ashley, en ik durf te wedden dat zij Full House net zo stom vond als ik!
|
ik wil ook mary kate zijn
ashley's naam vind ik een tikje ordi en ze is veel :cool: |
ik wil mary-kate zijn want ze is de stoerste heb ik net gehoord :D ik vind ashley ook niet zo'n leuke naam, en ik vind mary-kate's hairdo supergaaf (y) en zij is ook wel een pietsie knapper. en ze is twee minuutjes jonger dan ashley. mary-kate is ook wat verlegener <3
ja, ik heb dat celebrity-stuk goed gelezen (y) |
Citaat:
Precies, Mary Kate klinkt zo lekker Kalamazoo-Wisconsin-authentiek. Ashley is echt een beetje white trash-like :nono: Plus dat Ashley hoogblond is, en dus echt een sl00r :nono: |
i want the best of both worlds..
oh en ik wil pan am zijn :o |
Mary Kate, gratis coke bij de vleet. (y).
Henk Mul ! |
ik vind ze allebei slutties, maar wel lekkere :o
|
Citaat:
Oh, ik bedoelde natuurlijk Kalamazoo Michigan :o |
Citaat:
|
Citaat:
hou de discussiefactor nu op peil :( okee... : ashley stinkt, wat vinden jullie daarvan? :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ashley want die is net iets knapper en volgens mij leuker van wat ik gezien heb.
|
Citaat:
Ik vind je nog steeds een schatje hoor! (y) |
Citaat:
Citaat:
|
We kunnen niet allemaal met de mode meelopen he :rolleyes:
|
Citaat:
Omdat ze stinkt. |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en ach ik vind haar leuker. vind dat blonde haar cool staan bij dr. maar jij niet. |
mary-kate is gewoon een toffe tsjik, en volgens mij is ashley een vieze sexpussy :(
nouja, hoe kan ik dat nu weten, ik ken d'r niet eens... maar ik ruik het... |
Mijn topic loopt als een trein! :eek: (y)
Ohjee, gauw weer ontopic! Volgende stelling: Mary Kate is slimmer dan Ashley, omdat ze bruin haar heeft! Wat vinden jullie? Ik denk inderdaad dat Ashley dommer is. Want Mary Kate heeft natuurlijk voor een geweldige publiciteitsstunt gezorgd! Wel jammer dat het ze op de lange termijn geld gaat kosten, maar wat een actie! (y) |
ik zie het verschil tussen de twee nooit.
kan niemand even een lijstje maken met de karaktereigenschappen, uiterlijke kenmerken etc in een rijtje? :P |
Citaat:
|
Citaat:
Ashley is blond en (n) |
Citaat:
|
|
Citaat:
mary-kate is slimmer inderdaad, want zij treed sneaky in het nieuws terwijl ashley dat constant maar wel heel matig doet.. da's niet slim. Mary-kate is ook rustiger, en rustigere mensen zijn vaak slimmer dan mensen die in de spotlights treden. dacht ik :o |
Citaat:
nou en, mager is moooooooi :o nouja, ze is in elk geval wel gaver dan d'r zussie |
http://64.211.46.141/rp/5983_olsen_88661237.jpg
http://64.211.46.141/rp/6059_olsen_66745437.jpg vind ze echt schattig :o maar blijf de blonde het leukst vinden :) |
Ja, lekker slim..anorexia
|
hmm, ik vond john stamos altijd veel interessanter dan die tweeling. :bloos:
|
doen ze jullie ook altijd een beetje denken aan pocahontas? mij wel :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
http://alyssa.fol.nl/ol/pic23.jpg
Mary kate mag dan wel geen mode-sletje zijn, ze heeft wel groene Jimmy Choo's aan :cool: :cool: (y) |
Citaat:
OMG!!! Wie is die geile vent daar op de achtergrond???? :o :o |
Citaat:
ja, en het is ook die neus in verhouding tot hun lippen etcetera... omg, ashley kijkt alsof ze moet plassen :D |
Citaat:
ik zag hem eerder !:( |
ooo. Zoek ik op Pocahantas vind ik dit: http://www.chancellorfamily.org/ashley.htm Het ultieme bewijs dat alle Ashleys sl00ries zijn (y)
|
Citaat:
whahaha, geweldig :D |
Citaat:
|
Citaat:
en een lifestyle verantwoorde opmerking: ik dig de kledingstijl van mary-kate meer dan die van ashley. |
Ik vind het allebei lelijke snollen. Ik blijf wel gewoon Masj (y)
|
ik wil degene met de sappigste kut
|
|
Citaat:
|
Ik wil Ashley dus. Duidelijk.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:26. |