![]() |
Racistiese Films?
Wie weet er een paar zonder American History X, niet dat ik racist ben ofso al1 vind het wel stoer zulke films wie weet er een paar?
|
racistische films..
ontopic: niet direct.. |
the believer
to kill a mockingbird schindler's list the color purple etc, deze komen op het moment bij me op. |
Citaat:
|
roperstomper (n) film
en skins (ofzo) |
pariah(N)
|
Malcolm x
|
Een aantal films die allemaal met racisme te maken hebben :
Ragtime Bad Day At Black Rock In the Heat Of The Night To Kill A Mockingbird Birth of A Nation Blackboard Jungle Cry Freedom Rosewood Do The Right Thing Jungle Fever Higher Learning Far From Heaven Love Field Ghosts Of Mississippi Mississippi Burning Romper Stomper Glory Rabbit Proof Fence Snow Falling On Cedars Guess Who's Coming To Dinner Skokie en natuurlijk de vele films die met de Holocaust te maken hebben met als belangrijkste : Shoah (Lanzmann, 1985) |
Citaat:
|
Citaat:
Zelfs Belly is beter als deze film. |
Citaat:
Overigens was Romper Stomper best een aparte film. Heel rauw gefilmd wat het realisme meegaf, maar ik vond het een vrij inhoudsloos verhaal. |
Citaat:
Ook al vind ik de opmerking, ik ben geen rascist, maar ik vind het wel stoer, ook best vreemd klinken. |
Citaat:
|
Citaat:
en tegen de flipflop met de vraag.. bedoel je films die racisme behandelen of racistisch zijn? en wat is er nou 'stoer' aan? rare mensen tegenwoordig.. |
Sarcasme is moeilijk hè?
|
die ene football film met denzil washington.
darn, ben de naam vergessen :bloos: |
Citaat:
|
The Color Purple
The Pianist Schindler's list De titel is trouwens om te huilen :o |
Football film met Denzel Washington = Remember the Titans (y)
|
Citaat:
|
[QUOTE]N00dles schreef op 23-08-2004 @ 15:18 :
[B]Iedereen die American History X kijkt, is racist. Dus doe maar niet zo onschuldig :nono: waar slaat dat nou op? Ik ben zelf zwart en vind American History X ook goed (Y). Ben ik nou ook een racist? |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Blanke gangsterbaas in de film Hoodlum is een eerste klas racist.
|
A time to kill..
|
Citaat:
|
[QUOTE]AnTiLiCiOuS schreef op 23-08-2004 @ 20:26 :
[B] Citaat:
Goeie film trouwens, ja :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zeker ja Charles Barkley[ex prof basketballer] is een eerste klas rascist en heeft een blanke vriendin. |
Monster's Ball
|
over 3 weken of zo komt er in de duitse bioscopen een duitse film over de laatst paar dagen van hitler in zijn bunker.....
|
Pariah
maar die is op zich best lame ventje zn zwarte vriendin wordt onder zn ogen verkracht door een zootje neonazis en dan pleegt ze zelfmoord en dan doet ie alsof ie zelf ook neonazi is en gaat ie ze allemaal dood maken |
oh! en de eeuwige jood :p
|
A time to kill ook wel
|
Don't Be a Menace to South Central While Drinking your Juice in the Hood.
|
Ambushed
niet de beste film ooit, maar wel oke |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kan een mod mischien de topictitel veranderen, het staan een beetje DOM !
|
Ik dacht dat het wel duidelijk bleek dat ik een snijdende opmerking maakte op wat de topicstarter zei:
"niet dat ik racist ben ofso al1 vind het wel stoer zulke films" Mijn statement, verkapt onder een berg sarcasme: Duh, túúrlijk ben je niet per definitie racist als je die film kijkt en goed vindt. Beetje nutteloos om te gaan benadrukken dat je geen racist bent, aangezien niemand daar vanuit gaat. Zo moeilijk is dat sarcasme toch niet te herkennen, dacht ik zo :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
The Green Mile (ook wel een beetje toch?)
|
Citaat:
|
Citaat:
Overigens vind ik dat ook maar een zeer matige, teleurstellende film. |
Citaat:
|
The Wizard of Oz was ook zo'n soort film.. Alleen weet ik niet meer waarom.
En natuurlijk Romperstomper 2: Hey little jewish fagboy.. |
The Wall
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:31. |