![]() |
Het grote anekdote-topic
Citaat:
Wie het er niet mee eens is: rot op man. Ik zal beginnen. Vandaag zag ik mijn neef. Ik schreeuwde: "Neef!" Hij schreeuwde toen ook: "Neef!" Leuk he? :) |
Geweldig:D
Hmm, mijn pa toen we in Polen waren: "Pa, moet je geen souvenir of aandenken meenemen?" "Ik heb Kim al!" (Ik kom uit Polen). |
:)
Ik was een keer op een feestje. Iemand had te veel gedronken en moest toen kotsen. Ik vond het heel grappig. |
Op een Nieuws & Achtergrondenmeeting wilden we blowen. Niemand had wiet bij zich. Dus wij naar een coffeeshop in een zijstraat van het Damrak.
Het bleek eigenlijk een sjekkie te zijn. Ik werd er niet stoned van. Ik voelde me echt een afgezette langharige Duitse toerist, tot mijn grote schrik! Dat was dus niet echt leuk. :) |
Hehe en die ene dronken Turk bij Amsterdam CS. :D
|
Citaat:
Al die toeristen die afgezet worden:D Hmm, tja, je wilt een kortere weg nemen en dan kom je op de Wallen uit :bloos: |
Citaat:
Winstgevende onderneming, lijkt me. Ook wel leuk, tot er een sportschoolsjonnie verhaal komt halen. Dat zijn de nare kanten van de business. |
Of poedersuiker aan junks verkopen.
|
Dát hebben ze zo wel door:o
Toeristen niet, die komen hier juist voor de wiet omdat dat in eigen land niet mag:) |
Laten wij dinsdag toeristen oplichten als wij Amsterdam gaan trashen Jan.
Overigens weet ik nog een leuke anekdote: Er was eens een jongetje en die verveelde zich. Hij opende een topic op Het Terras. De volgende dag werd het topic gesloten. Dat was stom. |
Stomme forumbazen.
|
Ze mogen mij niet, maar met het oog op een eventuele nickchange mag ik hun wel. :)
|
Citaat:
|
Nou nou, wat een anekdotes. *telt er slechts zes*
Ontopic: Ik ben een keertje midden in een paddotrip (in het bos) naar huis gefietst. Ik doe de deur open, loop de kamer in en wordt geconfronteerd met verbaasde ouders: "Wat is er met jou aan de hand? Je pupillen...!" Pas toen drong het tot me door dat ik dat beter niet had kunnen doen. |
Citaat:
|
Ik kan pas later vertrekken, vandaag. :(
|
Er was eens een forumbaas.
Hij verwijderde een hoop posts uit dit topic. Zo gaan die dingen nou eenmaal. |
Citaat:
echt erg in dat land blowen ze meer dan in Nederland |
Citaat:
|
Ik heb een mooi verhaaltje.
Ik ging net naar de Kruidvat, om te kijken voor een 3-CD Boxset van Wagner. Die was helaas uitverkocht. Maar ik zag wel iets geniaals gebeuren. Ik heb 2 marokkanen op de scooter keihard op hun bek zien gaan. 2 marokkanen op een gierig puchje reden te hard over een drempel heen, en ze flikkeren beide van de scooter af. De achterste marokkaan staat na 5 seconden op, schreeuwt: "Wollah bileh, je kunt ook niks goed, ezel!" (ofzoiets) naar de voorste marokkaan, die heeft gereden. Ruziemakend liepen ze weg. |
Citaat:
|
Hilarisch.
Ik zag eens een white trash scooterboy stoer doen op z'n scooter en op z'n bek gaan. En een white trash scooterboy in de sloot vallen. |
ik stond op de boot. en het vakantievriendje van een vriendin van me kwam uitzwaaien. en toen schreeuwde hij zijn nummer
en toen hij savonds naar zijn telefoon keek had hij 23 gemiste oproepen, en 15 smsjes :| |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben anderhalve week in Normandie op vakantie geweest. In een dorpje was een rommelmarkt. Daar kocht ik een NES + 2 controllers + Super Mario 3 voor €11,-
:D |
Citaat:
|
Ik weet niet wat ik nu moet eten:(
|
Mijn moeder kreeg een kind, dat kind was ik.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zat net op een terrasje (overdekt :D) en toen zag ik zo'n interessant doende zakenman. Toevallig lag er op het stoepje een soort van inconsequente drempel/ophoging die de beste man niet zag. Toen ging hij op zijn bek, nou ja bijna dan.
ik vond het grappig |
Citaat:
|
Een keer was er een auto de achtertuin van de buren ingereden. De auto verliet de weg, reed minstens 30 meter over een grasveldje, en kwam tot stilstand in de heg. Die vent moet wel heel bezopen zijn geweest om niet al eerder door te hebben dat ie de verkeerde afslag nam.
Ik was het niet, nee. |
Er was eens, ergens op een heel sloom forum, een topic dat bedroevend lang laadde. En dat terwijl ik net zo'n leuke anekdote had bedacht!
Toen sloeg ik tegen de wasmand en die is nu kapot. |
Theo is dood.
Hahahaha ja, ik weet het... dodelijk vermoeiend..en gaar.. |
Er werd in m'n oude buurt eens op iemand geschoten. Hij werd niet geraakt gelukkig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
haha nee, ik had gewoon goed mn mond gespoeld. en hij was dom denk ik. alhoewel. hij hield er geloof ik wel snel mee op. maa rik heb hem de volgende dag nog bedankt omdat ie me om 5 uur uit zn tent had geschopt en in mijn tent had gelegd bedankt :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Volgens mensen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:( Melancholie de gekste. |