![]() |
Strand om te zonnen of om uit te waaien?
Ga je liever naar het strand met warm en zonnig weer om heerlijk bruin te worden, of vind je het leuker als het waait en wat kouder is, om dan over het strand te lopen en uit te waaien?
Ga je vaak naar het strand? Is het in de buurt? Ik kom bijna nooit op het strand of bij de zee. Het is hier ook een heel eind vandaan, dus vandaar. Ik vind het wel leuk, vooral als het wat minder weer is. Liever dat dan gaan liggen zonnen.. |
Ik houd helemaal niet van het strand. Mij zul je dan ook nooit aantreffen bij een strandvakantie of iets dergelijks. Ik wil liever iets doen dan dat ik daar wat lig.
|
Ik mis de optie: om strandfeesten te geven.
Maar van deze twee vind ik het allebei wel leuk. Maar aangezien ik toch niet zo'n hele erge zonner ben, stem ik voor uitwaaien. Ik hoop dat dit jaar de zee gaat bevriezen dan is het helemaal gaaf om er langs te lopen. Ik ga niet zo heel vaak naar het strand (15 keer per jaar) en woon er dichtbij. |
Ik vind het beide even fijn. Ik woon alleen best ver van het strand vandaan en kom er dus niet zo vaak.
|
Ik vind het allebei even fijn, ik mis eigenlijk de optie 'strand om te zwemmen', ook al is dat meer de zee maar als het warm weer is ga ik eigenlijk daarom naar strand. Het 'echte strand' is hier ongeveer een half uurtje rijden vandaan maar ik kan wel gaan zwemmen in de Oosterschelde maar ik vind het Noordzeestrand toch fijner.
|
Ik vind het beiden erg fijn..
woon zo'n 80 km van de kust, dus ga er ook niet elke dag heen. Wel hebben we hier een recreatiepark met een strandje eraan enzo, maar dat is natuurlijk enkel om te zonnen, een frisse zeebries kan je nu eenmaal niet hebben aan een meer. |
Anders
Om te zwemmen |
Citaat:
|
Zwemmen kan wel bij het warme weer erbij :)
|
Toch het liefste om te zonnen; ik vind het ook leuk om een strandwandeling ofzo te maken in de herfst, maar het leukste blijft toch altijd bij warm weer heerlijk de hele dag liggen bakken.
|
Zwemmen is toegevoegd bij de bovenste optie en er is een optie 'Anders' bijgekomen.
|
uitwaaie!!
maar het ligt aan de andere kant van het land :( helaas |
Citaat:
|
als het warm is, om te zonnen/zwemmen/beachvolleyballen enzo.
helaas woon ik niet echt vlakbij een strand. |
Uitwaaien.
|
's zomers om te zonnen, 's winters om uit te waaien. :) Tis 35 minuten met de auto...
|
Ik hou niet zo van zonnen, uitwaaien vind ik het leukste. Gelukkig is het strand nog geen 20 km weg, en rijdt er een trein heen. :)
|
Ga je liever naar het strand met warm en zonnig weer om heerlijk bruin te worden, of vind je het leuker als het waait en wat kouder is, om dan over het strand te lopen en uit te waaien?
Ik prefereer toch wel een warme dag, ja. :o Ga je vaak naar het strand? Is het in de buurt? Neh, is zeker niet in de buurt. |
Ik heb twaalf jaar naast het strand gewoond dus ik heb wel genoeg strand gezien in mijn leven.
|
Uitwaaien. Of zomers voor een nachtelijke wandeling. <333
|
uit waaien en zwemmen :)
zonnen is onzinnig :s watr een hobby zeg heledag stil liggen om lekker verbrand thuis te komen |
Beide even fijn om te doen
In de wat koudere maanden vind ik het heerlijk om uit te waaien op het strand, en in de zomer kom ik voor de zee (en niet om te zonnen) maar een strandvakantie is dus niets voor mij, tenminste, niet in de zomervakantie :) |
Beide, met warm weer vind ik het heerlijk om te zonnen, en als het stormt ofzo vind ik het heerlijk om uit te waaien :)
|
Ik heb een ontzettende hekel aan het strand gekregen. Terwijl het toch maar ongeveer een half uur fietsen is.
|
gewoon wat rondhangen met interessante mensen, eventueel het water in
in je eentje wat rondlopen, schelpen zoeken, etc zonnen; nee |
Bij minder weer. Ik hou ook best van zon, warmte, zwemmen etc, maar ik hou niet van drukte.
|
Bij wat minder weer, lekker uitwaaien
ik kom eigenlijk nooit op het strand. het is niet echt in de buurt dus dan ga je vanzelf minder snel. |
allebei wel leuk, niet erg vaak,maar toevallig gister nog, ook gezwommen in zee en in de zon gelegen ,vorige week gewoon ff uit wezen waaien, het is 30km rijden,maar wel de moeite waard.
|
Lekker uitwaaien. Of het nou goed of minder weer is. (y)
Maar drukte is minder idd. |
zonnen :D
|
Als het slecht weer is uitwaaien. (y) Als het mooi weer is zonnen en lezen. (y)
|
Beide even fijn om te doen :cool:
|
Het strand is kut. Alleen Rockanje is wel relaxed, vooral als je op de fiets erheen bent gegaan. (y)
|
meestal gaan wij in de winter.....
van wegen de doggy's.... |
Citaat:
|
lekker uitwaaien als het waait, regent enzo. (y) mja ik woon nogal ver van het strand :(
|
Zonnen, maar ik ga nooit naar het strand, wel naar de Maasplassen.
|
Citaat:
|
Ik woon helemaal in Maastricht, dus ik kan nooit gebruik maken van het strand. Maar als ik naar het strand ga, is het meer om te zonnen. Gewoon relaxeder.
Uitwaaien kan ik overal wel. Oke, met een leuk meisje is het op het strand uitwaaien wel leuker, maar goed dat is nu ff niet van toepassing. :p |
Beide kan even fijn zijn. Al hou ik sowieso meer van zon en denk ik er als de zon schijnt sneller aan om naar het strand te gaan.
Ik woon niet echt dichtbij het (Noordzee)strand en kom er ook niet zo vaak. |
zonnen. en zwemmen. en chillen.
|
Ik ga nooit naar 't strand, dus ik heb ook maar niet gestemd.
|
Om uit te waaien. Regelmatig ook, het strand ligt hier op 5 minuten fietsen, wat erg :cool: (y) is.
|
Uitwaaien, heerlijk! Liefst met hond (en vriendje ;))
|
Als het regent en waait en dan zwemmen...
|
Allebei. Als het hartstikke warm is, is het fijn om af te koelen in de zee en wat te tennissen. Maar het is ook leuk om er te zijn als het hard waait en onweert.
Echt naar het strand als Scheveningen of in Zeeland doe ik zo'n 5 keer per jaar. Maar ik ga wel vaak naar een recreatiemeer dat op 'n strand lijkt, "'t Zand" |
om te zonnen en zwemmen. Uitwaaien vind ik soms ook wel lekker, maar dat kan ik hier ook als ik aan de oever van de Maas sta...
Ik vind het strand te ver weg (woon in Rotterdam) om even een uurtje heen te gaan om uit te waaien. |
Ik kom nooit op het strand. Ik woon er dan ook 5 minuten fietsen vandaan.
|
beide even fijn om te doen, het is in nederland echter vaker uitwaaien omdat het niet echt vaak strandweer is om te zonnen.
|
In de zomer als het rustig is lekker zonnen/zwemmen, maar even uitwaaien in de herfst kan ook heerlijk zijn. Niet dat ik vaak op strand kom, te ver weg.(n)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:12. |