![]() |
vreemdgaan-dromen.....
Het zit dus zo...vanaf dat ik iets met mijn vriend heb, droom ik af en toe dat ik sex heb met andere jongens...laatst droomde ik zelfs dat ik sex had met de vriend van een vriendin van mij hahaha en vanacht ook weer, ik had nog wel verkering met mijn vriend maar door de weeks had ik nog een vriend...mijn huidige vriend mocht mij wel knuffelen en een kus geven, maar zoenen en strelen mocht hij niet want ik had een andere vriend hahaha!
die dromen he......zou dat misc betekenen dat ik toch onbewust twijfel over onze relatie....of zijn dromen toch maar bedrog:P????? :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
Zoiets laatst gelezen
maar dromen moet je niet te letterlijk nemen dit zou meer kunnen betekenen dat je nog niet helemaal weet wat je wilt in jullie relatie, (maar zeker niet zo letterlijk zoals jij denkt) er waren nl ook mensen die droomden dat ze met hun pa lagen te sexen, dat betekende allen dat je pa veel voor je betekend en dat er je iets dwars zit (iets waar je pa niks mee te maken heeft) magoed kzou het niet te letterlijk nemen edit: en iederen heeft wel een zondige ged8ten (ook over een ander als je partner) dat is menselijk en als je die overdag onbewust underdruk kun je ze wel eens terugkrijgen in je dromen ik zou je er iig niet zoveel van aantrekken |
Het is heel normaal dat je denkt aan seks met andere mensen/mannen, TERING dat heeft absoluut niks te maken met je hele relatie.
En dit is zelfs nog maar een DROOM, who cares. |
haha hoef je niet boos te worden:| hahahah ik vraag ook maar wat....dromen hebben wel betekenissen (jij hoeft er niet in te geloven) en mijn vraag was aan andere, wat het zou betekenen!!!
|
volgens mij abslouut niets
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vreemdgaandromen zijn heel normaal. Dat is nog wel het minste dat je kan doen eigenlijk, aangezien de mens van nature polygaam is (en bisexueel maar dat is een ander onderwerp ;)). En ach, niks mis met over een ander dromen. Nu ligt het wel aan de relatie natuurlijk, maar daadwerkelijk met een ander krikken dat komt al weer wat meer in de gevarenzone natuurlijk :D
|
Volgens mij hoeft 't niet persee het einde van de relatie te betekenen. Ik hoorde laatst op de radio dat meer dan de helft van de vrouwen zelfs tijdens de seks over seks met een andere man fantaseerd.
Als je zwart-wit droomde was het slecht als het in kleur is was 't goed. Verder ben ik nie zo goed in dromen verklaren. Als je 't echt wilt weten kun je 't vragen op het grote dromen topic bij psychologie. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben nog nooit op een jongen verliefd geworden, maar ik sluit niet uit dat het misschien ooit een keer gebeurt. Why not? We zijn van nature bi, en hoewel mensen natuurlijk over het algemeen meer naar de hetero kant hellen heeft dat meer te maken met sociale conditionering dan natuurlijke voorkeur. Dieren zijn ook bi van nature. Betekent natuurlijk niet dat ze altijd met hetzelfde geslacht neuken, maar het komt voor. |
Citaat:
mmm hahah ik ben het denk ik wel met je eens...dus de verklaring voor homofobieen haha hoe heet dat ook al weer? is dus gewoon omdat de maatschappij dat afkeurt..? ofzo ....of ben ik nu blond? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Blabla, zo kun je alles wel 'goed'lullen. Nikszeggend dus. Ohja en waar zijn de goede bronnen over je "feitje" dat het hetero zijn voornamelijk door sociale conditionering komt? edit: en ontopic.... Niks om je druk over te maken. Pas als je gaat dagdromen over andere jongens enzo, zou ik me pas zorgen gaan maken... (dat is veel bewusten volgens mij). |
Citaat:
nee ik voel me er totaal niet schuldig over hoor...mijn vriend is ook niet bezitterig en onze relatie is niet ongezond....het was voor mij een vraag wat voor een betekenis zulke dromen heeft! wij lachen er alleen maar om dat ik vreemd ga in mijn dromen:p |
Dromen over 'anderen' is volkomen normaal, maar imo doelt dat dus wel op het missen van dingen die je bvb zou willen.
Ik droomde pas over anderen heel laat in mn vorige relatie, dit duidelijk omdat ik wat miste, en dan het gras langzaam groener wordt zegmaar. Je gaat erover dromen, en als het een beetje stom gaat lopen ga je je onbewust misschien zelfs meer interesseren in anderen buiten je relatie. Dromen is niks mis mee, zolang je maar niets met die 'verlangens' doet. Verlangen is niet slecht, de daad wel. Ik droom niet meer over anderen dan over mn 'eigen'. Duidelijk omdat ik dus niks mis op het moment in deze relatie :) Hoop dat je er wat aan heb :o [/slijm] :p |
Als je droomt over seks met iemand, wil dat niet zeggen dat je ook daadwerkelijk seks wil met diegene, maar dat je diegene erg bewondert, geloof ik.
En dat kan dus ook bijv. een familielid zijn, oid (heb ik gelukkig nog nooit gehad!). |
droom topic op mystiek of evt psych.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:16. |