![]() |
Begraafplaats
Stilte
doodse stilte en dat dan ook echt. Geruis van bomen vogels die fluiten maar niemand die iets zegt. Een koude rilling streelt mijn rug en ik loop langs de volgende rij Graszoden en grafstenen aan beide kanten van mij Ik loop langzaam met respect voor wat er ligt onder de aarde. Of het er nog is of niet rottend of reeds vergaan het zijn verhalen van waarde Levens die geleefd zijn kinderen van vroeger, van een heel andere tijd. Ik kan blijven staren, staren naar de grond want daaronder ligt vergetelheid. Verhalen herinneringen ik voel ze stromen. Boven de aarde, het gras als mooie dromen. Ik ben wel benieuwd wat jullie ervan vinden, eigenlijk :) |
Mooi...speciale sfeer breng je over. Heel beeldend. Ik kan me de omgeving voorstellen, me inleven.
Heel mooi. Hou wel van zo'n gedichten :) (y) |
mooi hoor! vooral omdat het zo lekker loopt. Het is verder niet mijn favourite onderwerp, maar de stijl is helemaal prima!
|
Mooi geschreven, en het loopt ook erg lekker. Ik vind het gewoon goed. :)
|
Sprakeloos. Mooi.
|
Het typeert echt éxcact het gevoel; ik vind het een uitzonderlijk goede omschrijving van de sfeer. Ik zou één ding aanpassen, maar dat is persoonlijk: ik zou van 'vergaan' 'vergaande' maken, dat maakt het imo nog veel mooier.
Goede afwisseling qua rijm/niet-rijm, en een mooie vorm die aan één stuk doorleest. Ik vind het knap hoe je de sfeer zo hebt kunnen omvatten (y). |
Nou :) wat een positieve reacties, dank jullie! :)
|
jaah, echt goed! je brengt het gevoel over, die rillingen enzo! (y)
|
Ik vind hem erg mooi! Het loopt lekker, en je brengt een of andere sfeer ofzo.. Nja, iig heel erg knap gedaan! :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:25. |